Trainingsbuddy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsbuddy

Train jij met een trainingsbuddy, waarom niet of wel?

Ik zelf train meestal met iemand, het komt zelden voor dat ik alleen train. We trainen ongeveer al bijna 2 jaar met elkaar en zijn daardoor al goed op elkaar afgestemt. Ook de aanmoedingen tijdens sets helpen wel veel, zodat je helemaal tot aan het gaatje gaat. Verder kan je ook forced reps doen met een trainingsbuddy.
    33
    Ja
    33.33%
    11
    soms
    33.33%
    11
    zelden
    6.06%
    2
    nee
    27.27%
    9
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

In de ene sportschool train ik alleen, aangezien er niemand op dezelfde manier traint. (zijn wel genoeg capabele spotters)
    In de andere sportschool trainen we met een groep van 5-10 man meestal, allemaal powerlifters/gewichtheffers/sterkste man en dat is wel zo fijn.
    Groeten

Comment

In het begin altijd samen met een vriend van mij 3x in de week.
      Nu train ik 4x in de week, hij 2x.
      Vooral met benchen is het kut om geen maatje te hebben. Maar ken ondertussen genoeg mensen in de sportschool om er ff iemand bij te vragen om te spotten als ik alleen ben.

Doordat ik nu veel meer train dan hij wordt het verschil tussen ons steeds groter. soms is het haast meer irritant (omdat je echt pokke veel tijd kwijt bent aan telkens gewichten erop en weer eraf) en hoe verder we uit elkaar liggen hoe minder competitie drive het opleverd. Ik mis dat nu echt wel.
      Fear is the mind killer

Comment

Meestal alleen. Soms met een maat. Wel meestal verschillende mensen. Dan met die en dan met die.

Toen ik begon trainde ik samen met een vaste maat maar die gaf het op gegeven moment op. Mij maakt het niet echt uit. Ik train net zo graag alleen. Spotters zijn er toch eignelijk altijd wel bij ons in de gym. Hoewel ik samen trainen op zijn tijd ook wel eens leuk vind.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik train alleen. Vind het heerlijk om mijn eigen ding te doen. Als ik een spotter nodig zou hebben zijn er genoeg die me willen helpen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik train in m'n homegym.
            Train 3dagen per week alleen. 1dag komt m'n vader
            mee benen trainen, omdat hij voetbalt.
            Strongman: A sort of equal parts powerlifter, bodybuilder, triathlete and Olympic athlete.
            All rolled into one.

Comment

Ik train alleentjes in mijn homegym.
              Misschien over een tijdje mijn broertjes.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Ik train alleen. Vind het heerlijk om mijn eigen ding te doen. Als ik een spotter nodig zou hebben zijn er genoeg die me willen helpen.
                Q.F.T.

Met als n.b.-tje dat ik nooit een spotter nodig heb .
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heb geen trainingsbuddy...train in m'n eigen homegym en kan mezelf afdoende motiveren.
                  There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Ik werk liefst wel met een goede trainingsmaat, maar die zijn er niet altijd. De meesten zitten nog lang niet op mijn niveau.
                    Er is er maar 1 bij ons die hetzelfde kan trainen als ik en ook dezelfde doelen heeft.
                    Af en toe iets extra's doen met een goede spotter tja, kan wel en doe ik ook, maar is toch niet hetzelfde als een hele training zwaar knallen en elkaar oppeppen en dwingen. En sterke spotters zijn er ook weinig of ze gaan al liften ver voordat het nodig is.

anyway. liefst dus met trainingsmaat.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zelden,
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Train vast met een maat van me (tevens klasgenoot). Als hij niet kan (zoals vandaag) train ik soms mee met anderen uit de sportschool, ken 2 mensen daar waar ik wel mee optrek en vandaag heb ik ermee meegetraind (trainen ook goed hardcore ipv al die machine-mensen hehe ).

Comment

train sinds een paar maanden met me huisgenoot. Heb al het basis kennis over voeding/training zo'n beetje aan hem uitgelegd. Maar af en toe alleen trainen is ook wel fijn (hoeven we niet steeds alle zware schijven van de stang af te halen en weer erop te doen na elke set)
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Q.F.T.

Met als n.b.-tje dat ik nooit een spotter nodig heb .
                            Tja ik ga niet zwaarder als dit:
                            http://forum.bodynet.nl/algemeen/427...tml#post761785

Heb ik geen spotter voor nodig.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik train soms met een maat van me maar i.v.m. andere bezigheden kunnen we niet altijd samen trainen, maar met iemand erbij is toch wel fijn dan heb je iig een stok achter de deur.
                              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X