Ik ben nieuw!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben nieuw!

Hallo,
    Ik ben Dipro, ben 13 jaar en wil graag afvallen en spiermassa op.
    Ik ga na de kerstvakantie op een sportschool genaamd Oasis Fitclub Den Haag.
    Leeftijd:13 Lengte: 165 Gewicht: 75 Vetpercentage: 13,2%(op deze site gedaan Berekening vetpercentage)
    Voedingsschema:

Ontbijt(7:00)
    Muesli zonder (toegevoegd) suiker met melk
    Water
    Sinasappelsap(uit pak)

1e pauze(10:30)
    2 Volkorenbroodjes met kipfilet of achterham of mozzarella
    Water

2e pauze of na school(14:00)
    2 Volkorenbroodjes met kipfilet of achterham of mozzarella
    Water

Tussendoor(16:00)
    Groentesalade met stukje gegrilde kip
    Water
    Ongezouten Pinda's

Avondeten(18:30)
    Verschillend(groente,vlees of kip)
    Water

Na Avondeten(19:45)
    Kwark(magere)
    Meestal nog voor het slapen gaan een vitaminepilletje.
    Grtz

Welcome!
    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Welkom.

je bf% geloof ik niet helemaal.

de sinaasappelsap kan je beter vervangen door verse sap of een sinaasappel.
      Ham is niet zo goed.

En drink je geen melk?
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Alleen in de ochtend, dus met muesli.
        En dat vetpercentage twijfelde ik ook al aan, misschien omdat ik nog te jong ben om dat via internet te berekenen.

Comment

Welkom!
          Vetpercentage klopt idd niet denk ik, als je wilt afvallen zul je wel meer dan 13% vet hebben (is gemiddeld tot vrij laag). Veel plezier op het forum en zo te zien heb je je er al redelijk wat in verdiept!

Comment

altijd mooi om te zien dat er toch jonge jongens zijn die echt serieus willen trainen en zich zelf er ook eerst in verdiepen. Welkom!
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Had nog een vraagje
              Als je te intensief en te zwaar krachttraining doet, kan je daar beperkingen,groeiomstandingen ofzo aan overhouden

Comment

Welkom!

Goed bezig ga lekker trainen kijk of je het leuk vind, als je er plezier in hebt ga je je voeding lekker bijspijkeren.
                In het begin komt de groei er toch al een beetje in.

succes makker.
                Face your demons...........

Comment

Originally posted by Dipro070 View Post
                  Had nog een vraagje
                  Als je te intensief en te zwaar krachttraining doet, kan je daar beperkingen,groeiomstandingen ofzo aan overhouden
                  Wel wanneer je het té intensief en zwaar doet. Zolang je niet teveel 1RM's probeert en verantwoord bezig blijft gaat het geen problemen geven . Lees anders ook de Tienerbodybuilding sticky. Ben zelf ook pas 14 maar vind het af en toe moeilijk om niet teveel 1/2/3RM's te proberen haha .

Comment

Je kan niet zwaarder trainen dan je fysiek aankan.

Er zijn ook andere fysiek zware sporten, zoals worstelen en judo, die jongens groeien ook gewoon hoor.
                    Je lichaam zal altijd doen wat het zelf belangrijk vind en je zal zo lang worden als je uiteindelijk zal worden, maar je eindigt niet als dwerg.

Als je maar niet te obsessief gaat trainen en zorgt voor goede en ruim voldoende voeding.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke

Comment

Moet ik iets aan mn voeding veranderen?

Comment

Misschien kennen jullie die boeken/e-books al van internet. Bijv. Burn the fat,feed the muscle. Mijn vraag is, wat er in die boekjes staat, is dat waar?

Comment

Nee, die zijn geschreven zodat beginners denken dat het zo moet, maar eigenlijk klopt er geen barst van!

Hehe geintje, die e-books die hier op het forum staan zullen voor een groot deel "waar" zijn, maar waar is een raar begrip in het bodybuilding.. Iedereen heeft andere theorieën en er zijn maar weinig dingen waar iedereen het over eens is. De stickies hier op het forum bijvoorbeeld daar staat wel ongeveer iedereen achter .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X