Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb hem vanmiddag ook gekeken! Inderdaad mooi om te zien. Weet iemand nog meer DVD's over transformaties als deze ofzo? Vind dat wel interessant en gaaf om te zien. Heb wel wat DVD's over voorbereidingen op mr. Olympia enzo gezien, maar "amateurniveau" vind ik misschien nog wel interessanter om te zien.
Heb hem net volledig bekeken, niet echt relevant voor mij omdat ik gedurend heel het jaar 6-8% bf zit. Maar wel interessant en het werkt ook wel motiverend om goed te eten.
Heb hem net volledig bekeken, niet echt relevant voor mij omdat ik gedurend heel het jaar 6-8% bf zit. Maar wel interessant en het werkt ook wel motiverend om goed te eten.
Je kunt er ook wat anders uithalen; dat je alles kunt bereiken als je maar gedisciplineerd blijft trainen en eten. Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Interessante docu, gewoon keihard afzien om je doelen te bereiken. Zo is het en niet anders, wat je doel ook is.
Net gezien. Erg motiverend! Wat vinden jullie ervan dat 'ie na zijn KT nog 20 minuten keiharde cardio doet om ook z'n bf te laten zakken? Vaak lees ik hier namelijk dat dat geen nut heeft. Anders ben ik van plan dat ook te doen.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment