Beste BN'ers, ik heb sinds enkele weken last van beide schouders. Vooral de voorkant. In het verleden heb ik wel eens een ontsteking gehad in de rechter schouder op dezelfde plek dus ik ben er wat voorzichtig mee. Laatste tijd wel normaal getraind, schouders eig alleen geïsoleerd als het goed voelde. Maar het meeste voel ik ze tijdens mijn werk (supermarkt), waar je wel veel op schouderhoogte moet werken.
Op zich is het allemaal wel te doen, maar in januari begin ik weer met het trainen voor honkbal dus extra stress voor de schouder. Mijn vraag is wat jullie in deze situatie zouden doen.
Zelf denk ik er over om ten minste een week anders te gaan trainen. Geen oefeningen die de voorkant van de schouder belasten. Dus vooral een focus op benen en dergelijk. En verder wat cardio. Als ik dan toch niet voluit kan gaan met de KT leek het me wel handig om een kleine cut te houden.
Goed idee of zouden jullie helemaal gaan rusten/gewoon doorgaan/etc?
Op zich is het allemaal wel te doen, maar in januari begin ik weer met het trainen voor honkbal dus extra stress voor de schouder. Mijn vraag is wat jullie in deze situatie zouden doen.
Zelf denk ik er over om ten minste een week anders te gaan trainen. Geen oefeningen die de voorkant van de schouder belasten. Dus vooral een focus op benen en dergelijk. En verder wat cardio. Als ik dan toch niet voluit kan gaan met de KT leek het me wel handig om een kleine cut te houden.
Goed idee of zouden jullie helemaal gaan rusten/gewoon doorgaan/etc?
Comment