Bijkomen -- 15 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijkomen -- 15 jaar

Hallo Allemaal,,

Ik ben 1.76m lang en ik weeg maar 51kg.. Dat is dus heel minder..
    Ik pas niet in elke kledij.. Mensen zeggen dat ik te dun ben enz.. En daarvan wordt ik ongelukkig soms..
    Wat nu mijn vraag is.. Wat moet ik doen om bij te komen op dit leeftijd..
    Ik wil heel snel bijkomen, maar hoe moet dat ?
    Ik vind dat ik erg sportief ben en ik doe ook boksen.

Ik wil dus heel snel bijkomen maar hoe moet dat ?

Alvast Bedankt x

De stickies lezen . Alle rode onderwerpen op het forum. Daar zul je genoeg info vinden over voeding. Wil je aankomen omdat mensen zeggen dat je dun bent of omdat je het zelf wil? Want je kunt je wel gaan verdiepen in aankomen, maar als je het zelf niet wil heeft het geen zin.

Comment

Natuurlijk wil ik het zelf..

Comment

Veel eten x
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

En dat is het probleem want ik heb echt geen zin om te eten, geen eetlust gewoon :s
          zijn er speciale shakes fzo, waar ik snel mee kan bijkomen ?

Comment

Eetschema opstellen: om de 2 uur eten en je niet propvol eten want dan ga je de volgende maaltijd niet meer kunnen maar eerder tot 70-80% eten. 2 glazen water na iedere maaltijd.

Meer info over een schema staat in de zomersticky dus begin ermee de tijd te nemen om deze eens een keertje te lezen.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Schooldagen :

Ik sta om 7u op en ik eet niks

10u pauze en ik eet weer niks

12u pauze , ik eet broodje kip curry

16u thuis , dan eet ik gewoon wat er gemaakt is

20u , eet ik ook gewoon wat er gemaakt is

23u Slapen

Normale Dagen ;

10u Opstaan

Ontbijt; Omlette met thee, olijven, kaas, brood, chocolade

16u Eten wat er gemaakt is

20-21u Eten wat er gemaakt is

2u Slapen

Voor ik naar training ga, eet ik 3 eieren op

Comment

Zoals al is gezegd, lees de stickies eerst.. Hier vind je meer dan genoeg informatie. Meer eten is een kwestie van gewenning, eet veel verspreidt over de dag en eet steeds meer per portie.

Comment

Nog iets ..

Ik heb thuis dit liggen .. http://www.dutchbodybuilding.com/rev...2000gchoco.jpg

Als ik dat 3 a 4 keer per dag drink, zie ik dan wat verschil in gewicht?

Comment

Dat zou een aanvulling kunnen zijn op een goed voedingsschema, maar dan moet je dat wel eerst hebben natuurlijk. Dus nogmaals; lees de stickies! Denk niet dat je veel reacties krijgt als je zelf geen initiatief toont. Waarom heb je überhaupt al whey gekocht zonder je verder te verdiepen in voeding eigenlijk?

Comment

Waar staan die stickies dan

En die whey had mn broer gekocht voor zijn eigen

Comment

Als je op het forum kijkt, is een van de eerste dingen die je ziet waarschijnlijk: LEES DIT EERST!
                        Als je daar dus op klikt zie je de gedragsregels staan en de zomersticky, en in die laatste vind je alle info over voeding die je nodig hebt . Zoals ik ook al eerder had gezegd, de rode onderwerpen dus..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X