2 vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 vragen

Heb even 2 vragen dus graag hulp:P

Als ik de Standing Calve Raise doe kan ik 120kg op de smith doen, maar echt zwaar vind ik hem niet en voel vooral belasting op mn knieën. Beter gewoon de zittende versie doen op het apparaat?

Wat is nou het verschil tussen SL Deadlift en de gewone, want de SL deadlift krijg ik niet lekker uitgevoerd. Kan ik dan gewoon de normale deadlift doen ookal doe ik die eerder in de week ook al, of heeft iemand tips om hem goed aan te leren?

Danku.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

stiff legged deadlift is meer gericht op je hamstrings.
    hoe je het moet aanleren is hetzelfde als andere oefeningen eerst techniek en dan gewicht en je laten corrigeren door de ''instrecteurs'' en/of hier op het forum.

zittend vind ik idd zelf ook het lekkerst dan staand, maar dat is eigen keus.

stiff legged deadlift a-la dorian yates
    http://www.youtube.com/watch?v=gtevN0SWp-o
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Instructeurs zijn helaas bagger bij mij. Heb al met lichte gewichten geoefend maar zodra ik er wat opgooi voelt het gewoon niet lekker.

Calve raise doe ik voortaan wel zittend.

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
        Instructeurs zijn helaas bagger bij mij. Heb al met lichte gewichten geoefend maar zodra ik er wat opgooi voelt het gewoon niet lekker.

Calve raise doe ik voortaan wel zittend.
        stiff leged hoeft ook niet per-se als die nog niet lekker aanvoelt dan vervang je de oefening en na je benentraining doe je de oefening 3x10 ofzo om te oefenen en dan elke benentraining de gewichten met stapjes met 5kg verhogen totdat je niet hoger meer kunt komen, en na een aantal weken zul je zien dat je het onder de knie krijgt.

filmpjes kun je ook posten hierzo!
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik doe de calfe raise in de legpress als ik al kuiten train. Lekker, heb je tenminste wat gewicht.
          Maar ik train ze weinig ze zijn al te dik.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

marnop ik ben een keer benieuwd naar pics
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Ik doe de calfe raise in de legpress als ik al kuiten train. Lekker, heb je tenminste wat gewicht.
              Maar ik train ze weinig ze zijn al te dik.

Dat is idd een goede. Kijk wel of de normale machine ervoor voldoet maar anders ga ik hem ook in de legpress doen.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                marnop ik ben een keer benieuwd naar pics
                Ik heb wel vandaag jouw pic gezien op de cover van de nieuwe M&F. Ziet er in groot formaat nog beter uit dan in klein avatar formaat.
                Maar jou haal ik toch niet meer in. Je lijkt wel wat op een grote BB'er van vroeger trouwens.

Maar pic's van mij komen komend jaar weer. Voorlopig moet je het doen met die oude van mijn avatar, die is ca 4 maandjes oud.

Comment

wtf marnop. ik bedoelde dat niet als haat ofzo.

ik ben gewoon benieuwd naar wat recente pics
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                    wtf marnop. ik bedoelde dat niet als haat ofzo.

ik ben gewoon benieuwd naar wat recente pics
                    Wat ook niet als haat terug bedoeld, was ff wat aan het griepen, maar je avatar staat echt op de cover van deze maands M&F.
                    En die foto van mij ben ik zelf inclusief die biceps, die nu in 't echt een stukje groter zijn met betere piek.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Ik doe de calfe raise in de legpress. Lekker, heb je tenminste wat gewicht.
                      Idem, dit vind ik persoonlijk ook een stuk fijner. Een aanrader dus.
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X