Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Xl zal wel goed zijn toch? Heb echt geen verstand van zulke shit.

@opti, zal soon droppen. Ben atm meer chris jones kijken. Altijd lachen joh.
    Physique Update With Posing At 188.5 Pounds - YouTube

Matt ogus is steeds meer homo aan het worden met "show them your glutes" en zn gayshit videos. Best jammer want vond het wel een intredasting channel.

Zyzz motiveert me niet meer zo, wil namelijk wel wat buffer worden hehehe. Maar blijft leuk, trollvids enzo en mensen hier op het forum die roidrage mode gaan.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Jup Matt is ten onder gegaan sinds CJ VS Matt begon. CJ daarin tegen stijgt nu =D Marc Lobliner (TigerFitness) is ook een beest. Matt stopt geen tijd meer in zijn vids CJ wel. Die filmpjes met zyzz hebben meestal wel goeie muziek =D Kelly Burke met wij hij soms traint is ook een beest.. Zoveel beesten

Comment

• toch vraag ik me af wie nou naturel is en wie niet. een fysiek als matt ogus of chris jones is zeker wel naturel te behalen maar gasten zoals jeff seid en die andere dude die armpje drukt.... Juist...

Comment

• Matt was ook knetterdroog weetniet of dat natty meer is hoor. CJ sws wel natty

Comment

• Neeeee hou op met die kanker natty discussie, krijg je alleen maar een kuttopic van zoals @ dbb

Comment

• Het zal mij wat boeie of ze het natty halen of neit zelfs al gebruiken ze dan nog komt het niet uit de boom vallen.
              Je moet er toch iets voor doen met of zonder gear.

Comment

• Is ronnie natty? Nog over CJ enzo. Vince is ook wel buff geworden

Comment

• Originally posted by Dutchpride View Post
                  Het zal mij wat boeie of ze het natty halen of neit zelfs al gebruiken ze dan nog komt het niet uit de boom vallen.
                  Je moet er toch iets voor doen met of zonder gear.
                  ooooh wacht dus je moet er ook iets voor doen met gear...
                  Originally posted by Dexie View Post
                  Neeeee hou op met die kanker natty discussie, krijg je alleen maar een kuttopic van zoals @ dbb
                  naamloos.png

Comment

• ''kanker natty discussie''
                    ...
                    ...
                    ....
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .
                    ok

OT

"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ik vind zyzz zn beentjes nog altijd raar
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• echt he, soms ogen die benen op foto's best ok, soms super skinny

Comment

• Jeff seid for president

Comment

• Originally posted by Jurvg View Post
                            toch vraag ik me af wie nou naturel is en wie niet. een fysiek als matt ogus of chris jones is zeker wel naturel te behalen maar gasten zoals jeff seid en die andere dude die armpje drukt.... Juist...
                            matt ogus is 5'4 dan heb je geen roids nodig
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Jeff seid, mirin aesthetics maar wat doettie kneuzig in ze filmpjes. Dus nee opti

haci, stfu met je roids, anders weer huiliehuilie

Comment

• Roids of niet lekker boeiend net alsof het fysiek daar minder om wordt ofzo?

Verder:

https://www.youtube.com/watch?v=4aJdgAnOCrc

Troll modus AAN, paar leipe dansjes en helemaal loco worden.
                                Last edited by Iron Mind; 01-06-2013, 18:58.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X