/grins & enjoys the show
Zyzz, u mirin?
Collapse
X
-
I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
-
Originally posted by Straatvechter View Postjammer dat jullie de humor niet in konden zien. ook jammer van dat schelden, en Revius als je wilt schelden, spel je scheldwoord dan op zijn minst goed. en ik post binnekort mijn foto's dan zal je zien dat ik geen slecht figuur heb. en je hebt al een hoop posts kerel, netjes. maar ik zie nergens foto's van jou ? of ik kijk er overheen ? beetje raar, zo lang hier maar geen pics posten. maar wel stoer doen tegen mensen die jij niet kent en geen kans gunt. jammer, blijkt dat net als in real life op het forum ook minder intelligente tienertjes zijn. nu maak ik nooit meer een woord aan je vuil ik beloof het
- foto's niet gepost? -> slecht gezocht
- minder intelligent tienertje -> gezien jouw grammatica is jouw iq waarschijnlijk hoogstens 80% van die van mij
- phaggot is niet fout geschreven, ken je klassiekers "straatvechter"
- mijn postcount is inderdaad hoog, komt omdat ik veel vrije tijd heb, moet wat doen om de tijd te doden. maar in tegenstelling tot jouw posts kan er nog weleens inhoud in zitten.
en ja ik ben te lui om hoofdletters te gebruiken op dit moment.
ik wacht met veel smacht op een antwoord, beste vriendGroeten
Comment
-
-
Originally posted by gameface View Post
Comment
-
-
Originally posted by Straatvechter View Postkojak je faalt. ik maak hun belachelijk dus ik lach erom. sinds wanneer is lachen hetzelfde als haten ?
kijk deze topic zyzz is god en weet ik veel wat. normaal zeggen volwassen mannen dit niet kan ik je uit ervaring meedelen. dus of heb ik hier te maken met pubertjes wat het nog leuker voor mij maakt of met volwassen mannen die verknipt in het hoofd zijn. nogmaals ik ben niet boos en ik haat niet ik gun die kerel alle geluk van de wereld vind het alleen belachelijk hoe jullie je presenteren en gedragen en dat mag ik toch vinden ? ik mag toch mijn mening geven ? jullie geven toch ook jullie mening en ik zeg toch ook jullie mogen dat ? ik laat jullie toch in jullie waarde ? als ik mijn mening geef met een humoristische draai moet je maar tegen kunnen anders snap ik niet wat je hier doet... het gros van de bezoekers zijn toch echt 'echte kerels' die niet gaan zeggen wat een geil lichaam een andere man heeft. maar jullie mogen dat zeggen maar moeten dan niet raar opkijken dat mensen er om gaan lachen. en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.
maar zyzz heeft een mooi fysiek dat kan niemand ontkennen maar om er nou op te gaan geilen als 12 jarige jongentjes nee. lees deze post als humor en niet als haat want dan denk je te bekrompen.
en om het in de stijl van dit topic te houden allemaal een aai over je pik
haahaa
Ik snap dit hele topic ook niet zo eigenlijk..
maar voor de liefhebbers ervan.. veel plezier....
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postkojak je faalt. ik maak hun belachelijk dus ik lach erom. sinds wanneer is lachen hetzelfde als haten ?
kijk deze topic zyzz is god en weet ik veel wat. normaal zeggen volwassen mannen dit niet kan ik je uit ervaring meedelen. dus of heb ik hier te maken met pubertjes wat het nog leuker voor mij maakt of met volwassen mannen die verknipt in het hoofd zijn. nogmaals ik ben niet boos en ik haat niet ik gun die kerel alle geluk van de wereld vind het alleen belachelijk hoe jullie je presenteren en gedragen en dat mag ik toch vinden ? ik mag toch mijn mening geven ? jullie geven toch ook jullie mening en ik zeg toch ook jullie mogen dat ? ik laat jullie toch in jullie waarde ? als ik mijn mening geef met een humoristische draai moet je maar tegen kunnen anders snap ik niet wat je hier doet... het gros van de bezoekers zijn toch echt 'echte kerels' die niet gaan zeggen wat een geil lichaam een andere man heeft. maar jullie mogen dat zeggen maar moeten dan niet raar opkijken dat mensen er om gaan lachen. en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.
maar zyzz heeft een mooi fysiek dat kan niemand ontkennen maar om er nou op te gaan geilen als 12 jarige jongentjes nee. lees deze post als humor en niet als haat want dan denk je te bekrompen.
en om het in de stijl van dit topic te houden allemaal een aai over je pik
haahaa
en wat kojak betreft kerel het lijkt wel alsof je me niet mag maar daar heb ik schijt aan. op alles wat ik post komt kojak erna en kraakt mijn reactie af. hoe kan mijn mening MIJN MENING nou fout zijn alsdie VAN MIJ is ??? precies kerel er schort wat aan jouw manier van correct denken. en dat is mening.
hier moest ik toch echt om lachen. Volgens mij verwijs jij hiermee naar dat enkele incident in het http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post776409 topic. Als je dat al erg vind, vind ik jou geen straatvechter.. en als laatste come at be brahh!!!sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by gameface View Post
yes. youll be bigger?''
haha qwnd xD''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment