Dronken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke bedankt allemaal voor jullie reactie

Comment

Originally posted by sf01 View Post
      2 kanttekeningen daarbij:

1) dit gaat wel echt alleen op voor wijn en sommige bieren. voor distillaten en standaard pils gaat dat gewoon niet op.
      Daarom sprak ik ook van degustatiebieren die ongefiltert en niet gepasteuriseerd zijn en dus nog alle opgeloste stoffen bevatten. De op fles hergiste bieren zijn zelfs nog beter omdat ze nog biergist bevatten die weer extra eiwitten en mineralen leveren. Werkt goed tegen huiduitslag en puisten.
      Originally posted by ReaLKoYu View Post
      Bier verhoogt de goede cholesterolspiegels,
      kankerverwekkkende eigenschappen,
      Bescherming tegen blessures van de mitochondria in hart en lever
      Deze slechte eigenschappen zijn alleen aangetoont bij zeer hoog alcoholgebruik en alcoholisme. Slokdarmkanker komt ook veelvuldig voor bij deze groepen.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Je verdient er je brood niet mee toch? Ontladen is goed anders kap je na een half jaar omdat het monnikbestaan je tegen gaat staan been there done that..
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          Je verdient er je brood niet mee toch? Ontladen is goed anders kap je na een half jaar omdat het monnikbestaan je tegen gaat staan been there done that..
          idd +1 - we zijn ook nog mensen
          man een keertje goed zuipen kan heus geen kwaad

Comment

idd. ik zuip echt niet veel maar als de gelegenheid er is drink ik ook gewoon een paar pintjes mee. hoef ik me helemaal niet lam te zuipen. en daarbij. ik ben focking 17.
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Peter-073 View Post
              Ja ik ben geen pro bodybuilder dusja dan maar lkkr zuipen haha
              FOUT
              matigen drol :P geniet maar drink met maten

Comment

Valt me echt op dat de meesten hier alles zwart wit zien. Of een monniken dieet volgen zonder alcohol (wat onzin is want monniken zijn juist degenen die in de westerse wereld zijn begonnen met bier brouwen nadat ze egyptische en griekse geschriften bestudeerd hadden) of het op een zuipen zetten.
                Maar ik hoor hier niemand zeggen dat ze kunnen GENIETEN van een of 2 alcoholische drankjes. Nee dat moeten er dan weer meteen een dertigtal zijn. Wat een onzin zeg.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

@DSO indd, ik drink ook wel eens alcohol, zoals gister een glaasje wijn bij het diner of volgende week 31dec een of twee glaasjes champagne.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    FOUT
                    matigen drol :P geniet maar drink met maten
                    haha oke

Comment

Je drinkt ook geen alcohol alleen omdat je het lekker vindt, je drinkt het om een (beetje?) aangeschoten te raken. Dan heeft het weinig zin om maar 2 pilsjes te drinken. Ik drink normaal nooit zomaar is een pilsje, vind dat echt het meest doelloze wat er is. Als ik dan wel ga drinken dan drink ik er een hoop, omdat ik aangeschoten wil worden, lijkt me toch niet zo´n moeilijke logica. 1 pilsje, dan kun je het in mijn mening net zo goed laten.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Je drinkt ook geen alcohol alleen omdat je het lekker vindt
                        Spreek voor jezelf hoor.

Comment

Dat doe ik ook. Maar ik bedoel maar te zeggen, als ik iets lekkers wil drinken dan laat ik een pilsje staan en drink ik liever een lekker glas water. Allebei even lekker en het een is niet slecht voor je.

Comment

+1 silk

Zo denk ik er ook over, waarom moet je daarvoor alcohol drinke.

Comment

mwoa een koud biertje op het terras in de zomer gaat toch boven een glas water :P

maargoed meningen verschillen vind een biertje dan iun het weekend lekkerder dan een glas water, maar omdat ik aangeschoten wil worden.. nee die tijd heb ik wel gehad. magoed terug naar ts.. matigen of de gevolgen accepteren

Comment

bierr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X