Op zoek naar iets voor mijn ellebogen te steunen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op zoek naar iets voor mijn ellebogen te steunen

Naar aanleiding van een blessure 5 weken geleden (heb ook niet kunne trainen) ben ik nu opzoek naar een soort ding dat je rond je ellebogen doet voor meer steun (mijn aanhechtingen en pezen/gewrichten waren erg beschadigt en zo'n ding zou wel meer steun geven) nu vraag ik mij af wat de naam ervan is van zo'n ding :P

bedoel je een driekante doek?

Comment

bedoel je een mitella?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Neen geen mitella (driehoek) maar zo'n ding wat je over je elleboog schuift was elastisch is maar toch heel erg goed steun geeft snap je?

Comment

(sport) bandage?

Comment

Elestic elbow support?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Jeps precies Gain !

Comment

Apotheek!

Comment

Jongen die verkopen ze tegenwoordig overal, zelfs erg vaak in de aanbieding bij de Aldi en Lidl. Kwaliteit is redelijk en goed genoeg, kost alleen ongeveer 10% van wat je in de sportzaak of bij de apotheek betaalt.
                  Als je armen dik genoeg zijn of je hebt de juiste maat dan geeft ie verschrikkelijk veel steun....lekker strak dan dus. Maar neem niet te strak je moet alleen een heel klein beetje ontlasting of tegendruk hebben, meer niet. Laat het gewoon normaal helen, dat is beter.
                  Af en toe zo'n goedkoop ding om je armen is wel lekker om even wat rust te geven of pijnloos te zijn, maar verder gewoon normaal blijven bewegen en goed laten doorbloeden.

Probleem is dat je je aanhechtingen en pezen er niet sterker mee maakt of echt ontlast als je toch zwaar gaat trainen.
                  Ga goed eten en goed in je eiwitten zitten, neem eventueel als je last van je gewrichten hebt wat chondroïtine en glucosamine (Atroflex =vloeibaar en bij de drogist te koop)
                  En doe een tijdje rustig aan.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X