Naar aanleiding van een blessure 5 weken geleden (heb ook niet kunne trainen) ben ik nu opzoek naar een soort ding dat je rond je ellebogen doet voor meer steun (mijn aanhechtingen en pezen/gewrichten waren erg beschadigt en zo'n ding zou wel meer steun geven) nu vraag ik mij af wat de naam ervan is van zo'n ding :P
Op zoek naar iets voor mijn ellebogen te steunen
Collapse
X
-
Jongen die verkopen ze tegenwoordig overal, zelfs erg vaak in de aanbieding bij de Aldi en Lidl. Kwaliteit is redelijk en goed genoeg, kost alleen ongeveer 10% van wat je in de sportzaak of bij de apotheek betaalt.
Als je armen dik genoeg zijn of je hebt de juiste maat dan geeft ie verschrikkelijk veel steun....lekker strak dan dus. Maar neem niet te strak je moet alleen een heel klein beetje ontlasting of tegendruk hebben, meer niet. Laat het gewoon normaal helen, dat is beter.
Af en toe zo'n goedkoop ding om je armen is wel lekker om even wat rust te geven of pijnloos te zijn, maar verder gewoon normaal blijven bewegen en goed laten doorbloeden.
Probleem is dat je je aanhechtingen en pezen er niet sterker mee maakt of echt ontlast als je toch zwaar gaat trainen.
Ga goed eten en goed in je eiwitten zitten, neem eventueel als je last van je gewrichten hebt wat chondroïtine en glucosamine (Atroflex =vloeibaar en bij de drogist te koop)
En doe een tijdje rustig aan.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-