1e trainingsdag sinds jaren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e trainingsdag sinds jaren

Ciao tutti,

Gisteren mijn eerste trainingsdag gehad sinds jaren.

Ik had een personal trainer die me echt tot het uiterste dreef. Na de training moest ik echt flink nekken, maar voelde me daarna wel lekker :P

Op dit moment staan mijn armen in een hoek van 90 graden en als ik ze gewoon 180 wil doen, doet dit een gigantische pijn.

Is dit overbelasting van het gewricht? Of komt dit omdat mijn spieren helemaal samengetrokken zijn in mijn armen? (de pijn is aan de binnenkant van de arm zeg maar, op het elleboogpunt)
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

klinkt als je pees/ aanhechting.
    Waarschijnlijk te zwaar getraind na jaren niet trainen.
    Fear is the mind killer

Comment

Phoq toch wel hè?

Thanks
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

wat een slechte personal trainer. als hij je zo hard laat trainen, na zolang niet getraind te hebben, dat je: A) moet overgeven en B) jezelf overbelast.

de eerste 6-8 weken rustig aandoen, vooral letten op techniek en goede uitvoering en niet op gewichten. en pas daarna week na week gewichten verhogen op de oefeningen.

succes
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          wat een slechte personal trainer. als hij je zo hard laat trainen, na zolang niet getraind te hebben, dat je: A) moet overgeven en B) jezelf overbelast.

de eerste 6-8 weken rustig aandoen, vooral letten op techniek en goede uitvoering en niet op gewichten. en pas daarna week na week gewichten verhogen op de oefeningen.

succes
          Hij zei tegen mij:

"Ja ik kan wel gewoon mensen rustig aanpakken, maar ik zit nu al geruime tijd in het vak en heb echt gemerkt dat dit de beste manier is". "Na 2 weken zul je echt verschil zien".

Shredmaster zit bij dezelfde gym, ik zal hem wel ff vragen wat voor typ die trainer is..

Thanks nogmaals!

Comment

heey ik train met tim/shredmaster we trainen daar pas een paar weken :P en we gaan niet echt met de trainers om dus we weten niet of t goeie trainers zijn teminste lijkt mij:P maar wat mij t beste lijkt is gwn ff 2 weekjes rustig aan doen je spieren laten wennen en dan vol op knalle je kan t ook op deze manier doen in een x knalle maar dan zal je spierpijn wel gigantish zijn lol:P maar ik zou gwn ff aan je techniek werken dan dan aan gewicht

Comment

Niet echt slim om na jaren niks te doen gelijk volle bak te gaan. Slechte trainer als ie dat al niet weet. Je spieren hebben gewoon flink op hun flikker gehad. Denk dat je wel een week kan uittrekken om te herstellen.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Als het een echt flinke overbelasting is dan ben je wel een tijdje klaar en dan in de tijd die dynobet zei...ik heb het ook eens gehad, na een tijd niks doen gelijk weer volop, had dan ook van de huisarts spierontspanners en ontstekingremmer gehad en kon een maand niks doen.

als het een normale overbelasting is dan heb je alleen spierpijn, gewoon rustig aan proberen te rekken of iemand even vragen te helpen je armen te strekken, als de arm eenmaal gestrekt is dan is de pijn ook weg, en dan blijven bewegen die arm. Als je je arm weer een tijdje gebogen houd, begint 't weer van vooraf aan, strekken is dan auw.

succes en volgende keer maar rustig aan doen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Goeie traps heb je trouwens Marnop...

Comment

Dank U Nikos, ze zijn inmiddels alweer ietsiepietsie groter.
                    ehmmm alles is eigenlijk alweer iestje groter ben op dit moment in love met m'n biceps...lekkere bollen.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@ marnop

Haha Ja ik heb precies dat gevoel inderdaad. mijn vriendin mag me onder het vuurwerk vanavond gaan masseren XD. de pijn trekt alweer wat weg maar was flink knallen gisteren. ik hou wel even rust. Thanks voor de tips everyone

Comment

Wat een achterlijke vent, een kind kan toch nog weten dat dit niet goed is, denk ik dan!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X