in de sportschool sterk en met boodschappen doen verzuur ik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• in de sportschool sterk en met boodschappen doen verzuur ik

hallo allemaal ik ben een 17 jarige bodybuilder ik train 3 x per week
    -ma rug
    -di benen
    -do borst
    in de sportschool ben ik ijzersterk voor mijn leeftijd db roeien 50 kilo dumbels
    dbpress 40kilo dbels benen 100 kilo squaten en 290 kilo met leggpress en zo kan ik wel door gaan maar mijn probleem is in de sportschool ben ik goed met explosive kracht heel zwaar en een paar herhalingen maar met boodschappen doen tas dragen etc de trap oplopen ff een paar meter rennen verzuur ik accuut:P tassen dragen kramp in me onderarm/bicep traplopen kramp in me benen renen kramp in me benen hebben jullie dat ook en hoe komt daT?? alvast bedankt en hoop dat iemand het me kan uitlegen ? en kun je er wat aan doen dat t minder word btr eten ofzo i dunno? amino zuur

oke jonguh

Comment

meer water drinken, magnesium tabletten slikken

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
        meer water drinken, magnesium tabletten slikken
        tijdens t sporten drink ik echt veel:P zo'en ander halve liter fles en das irri weant daarna moet je altijd vet veel zeiken ! maar is goed dankje voor je advies ik zal proberen meer te drinken en magnesium tabletten te slikken!!!

Comment

mijn advies geldt alleen voor tegen kramp he

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
            mijn advies geldt alleen voor tegen kramp he
            ja dat begrijp ik drm heb ik deze forum ook gemaakt:P

Comment

Kracht en verzuring zijn twee heel verschillende dingen he. Simpel gezegd, kracht bepaalt of je iets kan tillen of niet, verzuring hangt af van hoelang je datgene tilt. Je zegt het zelf al je traint explosief en maakt weinig herhalingen, dus waar je op traint daar word je goed in. Als je dus langer vol wilt houden zul je je spierconditie moeten verbeteren.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Kracht en verzuring zijn twee heel verschillende dingen he. Simpel gezegd, kracht bepaalt of je iets kan tillen of niet, verzuring hangt af van hoelang je datgene tilt. Je zegt het zelf al je traint explosief en maakt weinig herhalingen, dus waar je op traint daar word je goed in. Als je dus langer vol wilt houden zul je je spierconditie moeten verbeteren.
                oke daar heb je gelijk in ja heb ik nog niet aan gedacht thx for je reactie!!!

Comment

Powerlifters trainen explosief.
                  Bodybuilders trainen hun spieren.

Comment

je zegt het zelf al, je bent heel goed in explosieve kracht. dat wil dus zeggen dat je 1 type spiervezels heel goed getraind hebt. maar de andere type(s) zijn niet goed getraind. Die andere vezels zijn dus voor lange en veel herhalingen. dat is het verschil van trainen tussen bijvoorbeeld een powerlifter met squatten of een wielrenner.
                    "The Pain you feel today will be the Strength you feel tomorrow"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X