Sportschool Deventer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportschool Deventer

BN-ers, tijd om weer aan het werk te gaan na deze dagen dacht ik zo. Ik ben verhuisd naar Deventer en zoek daar een sportschool. Heeft iemadn misschien ervaring met sportscholen in de buurt?

Ik ben vandaag naar studio perfekt geweest maar dat was neit echt wat, geen squatrek, maar 1 bench, geen incline bench. Beetje jammer dus.

iemand suggesties?

Ik ken daar geen gym's, maar homegym is geen optie?
    Last edited by gleke; 02-01-2011, 20:53.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Misschien Healthcity Basic? Ik zit ook bij Healthcity en het bevalt me goed

Comment

home gym is zeker geen optie, geen geld en geen ruimte, en woon hier maar tijdelijk. @ peter wat hebben ze daar allemaal? moet ook wel hoge dumbells hebben want die van studio perfekt gaan maar tot 30 dus dat schiet ook niet echt op.

Comment

H&A ofzo, daar traint o.a. een wedstrijdbodybuilder.
          Ibo D. van DBB en Tremendes ook volgens mij.
          Groeten

Comment

Originally posted by Peter-073 View Post
            Misschien Healthcity Basic? Ik zit ook bij Healthcity en het bevalt me goed
            Vroeger ging ik ook naar een healthcity maar die van mij had slechts tot 22 kg dumbells geen vrij squat rack.. Dat was ook wel echt extreem..

Comment

Originally posted by gleke View Post
              Vroeger ging ik ook naar een healthcity maar die van mij had slechts tot 22 kg dumbells geen vrij squat rack.. Dat was ook wel echt extreem..
              Dat is bij healthcity basic, ben er ooit eens voor de gein geweest (mijn neef trainde daar).

Geen benchpress, geen incline/decline bench, geen squat rek, dumbells tot 20kg, geen smith als vervangend squatrek, en ga zo maar even door...

Volgens mij tref je dat bij elke basic aan

Comment

Wij hadden gelukkig wel 4 losse bankjes en BP en smith en cable crossover en heel pak machines.. Maar die dumbells waren gewoon lachwekkend.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  Dat is bij healthcity basic, ben er ooit eens voor de gein geweest (mijn neef trainde daar).

Geen benchpress, geen incline/decline bench, geen squat rek, dumbells tot 20kg, geen smith als vervangend squatrek, en ga zo maar even door...

Volgens mij tref je dat bij elke basic aan
                  Nee hoor,

Wij hebben daar allemaal meerdere van en dumbells tot 32 wat wel een minpunt is

Comment

In Deventer is de sportschool fit and fun de beste voor body builders.Dat is al jaren het geval. Dus deze kan ik je zeer aanraden.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                      Nee hoor,

Wij hebben daar allemaal meerdere van en dumbells tot 32 wat wel een minpunt is
                      Oh dat is netjes, hoeveel betaal je daar per maand? Bij ons hetzelfde verhaal, dumbells tot 32, maar er komen zwaardere aan!

Comment

Originally posted by STED View Post
                        home gym is zeker geen optie, geen geld en geen ruimte, en woon hier maar tijdelijk. @ peter wat hebben ze daar allemaal? moet ook wel hoge dumbells hebben want die van studio perfekt gaan maar tot 30 dus dat schiet ook niet echt op.
                        Ik zou zeggen: ga der eens een keer naar toe, maar zoals al eerder gezegd word het is Basic.

Comment

Hoi ik woon ook in deventer en fit&fun is denk ik als je echt hard wilt trainen de beste optie.. dumbells gaan tot 40kg

Er zit er ook nog 1 in de stad maar die is echt klein.. 1 bij 1m zo ongeveer

Train zelf ook bij f&f

greetz

Comment

die fit&fun heb ik wel goeie dingen over gehoord, en een maat van me zit er ook bij dus dat is een goede kandidaat denk ik.

Comment

nou succes zal ik vast zeggen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X