Waar verdiepen jullie je in?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar verdiepen jullie je in?

Naast het trainen, eten, slapen, rusten,... Waar verdiep je jezelf in om jezelf ook op andere gebieden te verbeteren?

Ik ben vaak aan het lezen & leren op PUAtraining.com & PUA forum
    (Pick Up Artist)

Net zoals ik hier op bodynet ook als noobie ben beginnen lezen dus.

Kwestie van het maximale uit men leven te halen

Ik hou me bezig met IT gerelateerde dingen. Dus netwerken, hardware/software voor PC's en dat soort dingen. Daarnaast ook met Metal muziek waar ook aardig wat tijd in op gaat. Veel boeken over Occult, theology, filosofie, psychologie met af en toe wat Fantasy voor ontspanning.

Voor de rest doe ik elk jaar steeds minder. Been there, done that en vond het 9 van de 10x niet boeiend.

Comment

in een vrouw
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Ik ben probeer me momenteel erg te verdiepen in mijn vervolgstudies, aangezien ik in het examenjaar zit. Verder wil ik mijn kennis blijven vergroten op het gebied van trainen en andere onderwerpen die mijn interesseren zoals bepaalde dingen in de natuur, werking van het menselijk lichaam etc etc.

Zoveel dingen die ik nog niet weet, maar toch uiteindelijk wil weten
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by davevd View Post
          Naast het trainen, eten, slapen, rusten,... Waar verdiep je jezelf in om jezelf ook op andere gebieden te verbeteren?

(Pick Up Artist)

ik heb de e-reader !!
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

kunst

Comment

Originally posted by kojak View Post
              ik heb de e-reader !!
              Is die goed die E reader?

Of is het mogelijk om deze naar me door te sturen??

Grts !!

Comment

Originally posted by davevd View Post

(Pick Up Artist)

Hetzelfde als jou brah. No AFC meer hier!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Inderdaad, op naar Master PUA !

Comment

nog genoeg te leren over voeding en training dus hou me daar voorlopig wel even mee bezig.

Tegen de tijd dat ik een nieuwe pc ga aanschaffen zal ik me wel weer in de hardware wereld verdiepen.

Comment

Haha, je kan zoveel van die theorie lezen, maar je leert het pas in de praktijk. Als je de kennis hebt, maar niet weet toe te passen ben je nergens!
                      Failure is your friend

Comment

Ik verdiep me vooral in trainingen en vechtsporten en voeding( M&F boekjes lezen ) vechtkunsten bestuderen( ring sports )vooral bezig zijn met betere voeding voor je lichaam. richten op de toekomst waar je naar streeft en hoe je eruit zou moeten zien, hoe je bent en wat je bent. Daar herinner ik me elke dag aan om dat doel vast te houden. En het is nog n lange weg te gaan maar beetje bij beetje kom je der wel

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          in een vrouw
                          Daar valt niks aan te snappen.

Ot: op dit moment autorijden, 11 januari praktijk examen....
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Haha, je kan zoveel van die theorie lezen, maar je leert het pas in de praktijk. Als je de kennis hebt, maar niet weet toe te passen ben je nergens!
                            haha, je kan zoveel willen toepassen in de praktijk. als je de wilskracht en de motivatie hebt om iets toe te passen, maar jou ontbreekt de kennis, dan ben je ook nergens.

de combinatie van theorie en praktijk is meestal het beste.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

lees veel over trainingsmethodes KT, vechtsporten / voeding / dieet Keto, UD, IF

verder anime/manga tekenen (op pc), auto's en mannen op het menu
                              I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X