nieuw trainingsschema en meteen duizelig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw trainingsschema en meteen duizelig

hallo allemaal,
    ik train normaal 2 uur lang zo zwaar als ik kan word er niet duizelig van of misselijk maar heb nu een ander schema wat ik normaal in 2 uur doe doe ik nu in 1 uur dus powersets db press en dan zonder pauze meteen db roeien ik had die dag ook weinig gegeten maar ligt het dan alleen daar aan of? dus normaal 2 uur lang hard trainen met rust en nu 1 uur lang powersets en bijna kotsten tijdens de setjes?

dus mijn vraag moet ik wennen / meer eten of was t gwn te zwaar bevoorbeeld met db roeien moest ik bijna kosten als ik t gewicht omhoog haalde:P

Trainen met die intensiteit kost idd erg veel energie. Dus het is een kwestie van wennen/conditie en voldoende eten voor je gaat trainen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke bedankt voor de info ! want train idd eigenlijk alleen maar krachtraining en geen conditie dus dacht al dat t aan zoiets lag maar wou t ff zkr weten bedankt voor de reactie!

Comment

Maar voor goede krachttraining moet je ook voldoende eten he, je wil dan ook voldoende energie hebben maar ook liefst wat extra volume in je spieren.

Probeer anders een keer voor de training een bidon of flesje met vruchtensap en water verhouding 1:4 of 1:5 klaar te maken. Dat is een redelijke isotone sportdrank met net ff dat beetje suikers dat je net ff meer energie geeft voor de volgende set/oefening. Gewoon af en toe een slok nemen. Als j ook creatine gebruikt, kan je er een theelepeltje doorheen gooien, werkt perfect(voor mij iig)

succes man.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Maar voor goede krachttraining moet je ook voldoende eten he, je wil dan ook voldoende energie hebben maar ook liefst wat extra volume in je spieren.

Probeer anders een keer voor de training een bidon of flesje met vruchtensap en water verhouding 1:4 of 1:5 klaar te maken. Dat is een redelijke isotone sportdrank met net ff dat beetje suikers dat je net ff meer energie geeft voor de volgende set/oefening. Gewoon af en toe een slok nemen. Als j ook creatine gebruikt, kan je er een theelepeltje doorheen gooien, werkt perfect(voor mij iig)

succes man.
          oke man dankjewel voor de info bdl je 1 / 5 water of 1 / 5e vruchtensap?
          dus bevoorbeeld 200 ml vruchtensap op 800 ml water? of anders om

Comment

Originally posted by bodybuildingsander View Post
            oke man dankjewel voor de info bdl je 1 / 5 water of 1 / 5e vruchtensap?
            dus bevoorbeeld 200 ml vruchtensap op 800 ml water? of anders om

Ja zo om, 200 vruchtensap en 800 water, dan maak je je drankje isotoon.

Comment

oke man hartstikke bedankt ik ga zo sporten dan probeer ik t ff uit thx voor het advies:

Comment

heey man ik heb net vruchtensap met water gedronken en het helpt ik was niet meer zo duizelig en ik was niet misselijk terwijl ik een superset met frontsquiten en deadliften deed en dat zijn toch wel 2 zwarte oeveningen bij elkaar dus thx voor je tip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X