KT gecombineerd met andere sport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KT gecombineerd met andere sport

Hi,

Momenteel sport ik 5/6x pw met KT gecombineerd met P90x

Vanaf volgende maand wil ik KT gaan combineren met Kickboksen en dacht zelf aan 2x pw KT 2-3x pw Kickboksen

Wie doeter ook KT gecombineerd met een andere sport en hoe vaak doe je wat?

Aangezien spieren groeien in rust vroeg ik me af of het kwaad kan om zo vaak te sporten en dan bedoel ik belemmering in spiergroei

Salute

Red
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Ik dacht dat je MINSTENS 1 rustdag moest hebben een dag wanneer je niets anders doet dan je dagelijkse activiteiten dus geen EXTRA inspanningen..weet niet zeker

Comment

p90x is duur jonge! Als je wat ervan ziet op youtube is toch wel interessant om het te kopen maar nog steeds is het duur

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
        p90x is duur jonge! Als je wat ervan ziet op youtube is toch wel interessant om het te kopen maar nog steeds is het duur

haha ik ben geen jongen en ik heb het gedownload (ssst niet verder vertellen) is cheap cheap
        I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Ik sport 7 dagen per week sinds ik ben begonnen met krachttraining en ik ben wel wat redelijk wat gegroeid, maar of het optimaal te noemen is geweest betwijfel ik. Ik doe 2-3x per week aan waterpolo, 2 x per week aan skieen en 3 x per week aan krachttraining.. Het is te combineren maar valt soms gezien de vermoeidheid van de krachttraining maarja, voeding scheelt echt een hoop!
          "Straight outta gym"

Comment

7 dagen pw Damn! Ik dacht dat ik erg (verslaafd) was

Amen to that...Voeding is na wat aankloten op orde ben nu een beetje aant experimenteren met IF ed

Comment

Ik doe zelf jiu jitsu en krachttraining, beide 4x per week en heb de zondag als rustdag. Het is soms wel vermoeiend, maar het heeft me groot nooit echt in de weg gestaan. Het bulken is wel vervelend want ik kan bij jiu jitsu geen hoog vetpercentage gebruiken dus ik moet zo clean mogelijk bulken en dat duurt dus een stuk langer.
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik doe 3-4x per week KT waarvan 2x een halfuur boxen na t trainen.. 2x voetbal voor de cardio, dus ik sport 5-6 dagen per week. kick/boxen is zeker een goede extra, maak er niet je basis van zou ik zeggen
                :: 1.82M :: 84 KG ::
                BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Thnx guys

Jullie sporten allemaal veel en zo te horen heeft het jullie niet (veel) in de weg gezeten...good to know

Conclusie knallen als een malle!

We train, we eat, we sleep

Comment

Originally posted by RedXIII View Post
                    We train, we eat, we sleep
                    and live.... het klinkt anders zo geobsedeerd.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

uiteraard okidoki....live and enjoy it!

grijns

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X