Moe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe

Ik slaap de laatste tijd wat minder goed.

Ofwel geraak ik minder goed in slaap ofwel ga ik om één of andere reden te laat slapen..

Nu merk ik wel dat ik dan minder eetlust heb omdat ik me wat moe voel tijdens de dag MAAR nu merk ik ook dat ik wat gewicht ben kwijt gespeeld...

Normaal hou ik men gewicht vrij goed vast maar nu is er ineens een deel af.

Ik eet nog hetzelfde nochtans.

Dus men vraag: kan vermoeidheid je gewicht laten zakken???

Ik zou denken dat je net meer honger krijgt als je moe bent? Daarom drinken sommige mensen toch hopen koffie en cola omdat er hopen suikers inzitten (en cafeine)?

Comment

Over het algemeen zegt men juist dat je vet aankomt door minder slaap
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Kennen jullie de film "The Machinist". Met Christian Bale van AmericanPsycho. in deze film lijd hij aan slapeloosheid en is hij angstaanjagend dun.

foto van de slapeloze:
        http://unrealitymag.com/wp-content/u...0/stickman.jpg

foto van dezelfde acteur zonder slaaptekort:
        http://unrealitymag.com/wp-content/u.../balereign.jpg

Comment

Gebruik crack of andere pep middelen voor het trainen savonds? daardoor kan je slecht slapen ik wel. En omdat je snel moe bent kan je niet zo hard trainen als met wel veel slaap, dus daardoor zal je wel iets zakken?
          Een dag niet getraind...

Comment

Je bedoelt waarschijnlijk het soort "crack" (...en andere pepmiddelen, voeg je er nog aan toe) wat je bij de betere sportvoeding winkels kan kopen?

Comment

Originally posted by Nikos View Post
              Kennen jullie de film "The Machinist". Met Christian Bale van AmericanPsycho. in deze film lijd hij aan slapeloosheid en is hij angstaanjagend dun.

foto van de slapeloze:
              http://unrealitymag.com/wp-content/u...0/stickman.jpg

foto van dezelfde acteur zonder slaaptekort:
              http://unrealitymag.com/wp-content/u.../balereign.jpg
              Wat probeer je hier nou mee duidelijk te maken?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat weinig slaap dun maakt

Comment

lol

dat is Christian Bale he

een obsessief beest

Comment

Ontopic:
                    als je niet wilt afvallen moetje meer eten, probeer wat noten, pinda's, volle melk en andere gezonde dingen met veel kcal te eten.

Geheel offtopic, toen ik de titel zag moest ik gelijk denken aan:
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Trouwens (in vervolg op wat ik nu eigenlijk wil zeggen) sommige mensen vallen af door weinig slaap, maar er zijn er ook die er dikker/vetter van worden. Net als met alcohol trouwens.

Comment

Dat weinig slaap dun maakt

Goeie onderbouwing: weinig slaap maakt je dun, want een acteur die in een film een persoon speelt die weinig slaapt is daar heel erg dun. Dat de acteur speciaal voor de rol is afgevallen en waarschijnlijk niet daadwerkelijk zo weinig slaapt en dat de scriptschrijvers wellicht niet volledig wetenschappelijk onderbouwd het script en de bijbehorende personen hebben bedacht, laten we dan maar even achterwege.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Goeie onderbouwing: weinig slaap maakt je dun, want een acteur die in een film een persoon speelt die weinig slaapt is daar heel erg dun. Dat de acteur speciaal voor de rol is afgevallen en waarschijnlijk niet daadwerkelijk zo weinig slaapt en dat de scriptschrijvers wellicht niet volledig wetenschappelijk onderbouwd het script en de bijbehorende personen hebben bedacht, laten we dan maar even achterwege.
                          Dat dacht ik ook al...
                          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Het was ook niet bedoeld als wetenschap.
                            In mijn bericht neem ik ook helemaal die stelling niet in.
                            Kennelijk raak jij daar van in de war, want dan kan je het nergens mee oneens zijn.

Kortom. het was enkel vermakelijk bedoeld

Maar bij deze geef ik jou vrijbaan voor de wetenschap.
                            Ik ben namelijk zelf ook wel benieuwd.

Comment

Het was ook niet bedoeld als wetenschap.
                              In mijn bericht neem ik ook helemaal die stelling niet in.
                              Kennelijk raak jij daar van in de war, want dan kan je het nergens mee oneens zijn.
                              Come again?

Kortom. het was enkel vermakelijk bedoeld

Maar bij deze geef ik jou vrijbaan voor de wetenschap.
                              Ik ben namelijk zelf ook wel benieuwd.
                              Als je iets vermakelijk bedoelt, zou ik het persoonlijk handig vinden als je een smiley of iets dergelijks gebruikt. Ik had namelijk niet door dat je als vermaak bedoelde, aangezien het bloedserieus overkwam (iets met geschreven tekst en gebrek aan nonverbale communicatie zoals intonatie en gezichtsuitdrukkingen en dergelijke).

Edit: Overigens probeer ik hiermee niet aan te geven dat je per definitie smileys moet gebruiken indien je iets als vermaak bedoelt, terwijl het wellicht serieus over kan komen, puur voor mijn interpretatie. Ik poog hiermee slechts aan te geven wat de reden van mijn interpretatie is geweest.
                              Last edited by Pinada; 07-01-2011, 18:08.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X