Trainen in de buitenlucht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen in de buitenlucht

Dit zouden we in Nederland ook moeten hebben:
    YouTube - Muscle beach in Kiev, Ukraine. Gidropark

YouTube - Kyiv Beaches: Hidropark (2)

Comment

Achter mijn sportschool ligt een groot grasveld. Met de helft ervan gebeurt nooit wat (de andere helft wordt soms gebruikt door voetballers) en zou echt een mooie buitengym kunnen zijn. Lijkt me echt heerlijk om buiten te trainen (bij de andere sportschool waar ik train doe ik wel buiten prowler sprints, sled drags en traktorband hameren) en heb de hint weleens laten vallen, maar dat was vergeefs helaas.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat lijkt me niks. Buiten trainen met wat strongman onderdelen op zijn tijd daar en tegen wel.

Comment

Wel vaak regen he.
          Groeten

Comment

Ja, buiten hè

Comment

hoef geen honden om me heen tijdens trainen

Comment

niet voor niets fan van binnensport...dus voor mij niet weggelegd.

Comment

Ronnie Coleman kijkt zijn ogen uit

YouTube - Ronnie Coleman in Gidropark (ATLANTIKA)

Comment

Ik heb ooit wel eens buitengetraind (homegym), op een zwoele zomeravond..
                    Deed wel deugt, wat kouder dan binnen.
                    Maar om altijd buiten de trainen, het is altijd wat, regen, als de zon dan schijnt zit hij hele tijd in je ogen..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

denk je egt dat er dan mensen komen. kom op! buiten trainen in nederland dat kan je 3maanden paar jaar doen en voor de rest regent het altijd haha. niet egt een sportschool wat winstgevend is he want daar draait het bij hun om

Comment

hoeft ook niet een sportschool te zijn vind dat zo iets van uit de gemeente wel geregeld kan worden. net als trapveltjes enzo kan zo iets vind ik best.
                        Lijkt me heerlijk om een keertje buiten te trainen in plaats van in de gym

Comment

ik heb ronnie coleman in het echt gezien op 2 meter afstand...pfff die gast is echt mega groot....
                          Ik denk dat buiten trainen niet echt gaat werken in nederland. HELAAS!!!!!

Comment

Lijkt me heerlijk !
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

lijkt mij totaal niks, de felle zon die in je ogen schijnt als je aan het bankdrukken bent, de beachboys die allemaal zonder kleding gaan trainen en in hun slippertjes, al die langslopende mensen etc...

nee ik hou het op binnen trainen.

wel handig als je gewichten thuis te laag zijn in je home-gum, kun je ze jatte..
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X