Rode strepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rode strepen

Aloha,

Ik heb nu al een tijdje keer op keer rode strepen op mijn buik. Ik heb het idee dat dat komt door je houding tijdens het zitten, maar kan dit niet voorkomen worden?

Thanks

Ja, kan voorkomen worden door te cutten. Je bent namelijk te dik. Ik spreek uit eigen ervaring.

niet lullig bedoelt maar het is nou eenmaal de waarheid.

succes!
    Last edited by wzoet; 11-01-2011, 19:03.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      Nee, kan niet voorkomen worden. Je bent te dik. Ik spreek uit ervaring.
      Te dik sowieso niet, ik wou juist meer aan fitness doen om breder te worden. Bij aanspanning van abs zie je een sixpack om je nog enige richtlijnen te geven.

Comment

Gaan ze weg? ik heb het ook wat als ik bv lang voorover zit, maar is toch gewoon net zoals als je met je vinger lang op je huid drukt dat dat plekje ook even verkleurt en dat dat terug vervaagt en normaal word?

niks abnormaal aan toch?
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          Gaan ze weg? ik heb het ook wat als ik bv lang voorover zit, maar is toch gewoon net zoals als je met je vinger lang op je huid drukt dat dat plekje ook even verkleurt en dat dat terug vervaagt en normaal word?

niks abnormaal aan toch?
          Ja ze gaan weg, maar dat duurt behoorlijk lang. Bij de vinger duurt het hooguit een paar seconden. Maar je kan het helaas dus niet voorkomen?

Comment

nja bij mij, als ik heel lang voorover gezeten heb staan er soms wel eens 3 horizontale strepen, juist op de plaats 'tussen de blokjes' om het zo te zeggen...

denk als je huid maar een filmlaagje is over je buik dat je dit niet hebt, maarja dan moet je al hele tijd 6% bf staan ofzo.. niet echt gezond..

denk trouwens dat we het niet over hetzelfde hebben.. zijn het geen striemen?
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

toen ik nog op 30+ stond had ik altijd een rode streep in het midden na lang zitten.

ging inderdaad na 10min kwartiertje wel weer weg ja.

sorry voor mijn snelle vooroordeel dat je te dik was ghehe.
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                nja bij mij, als ik heel lang voorover gezeten heb staan er soms wel eens 3 horizontale strepen, juist op de plaats 'tussen de blokjes' om het zo te zeggen...

denk als je huid maar een filmlaagje is over je buik dat je dit niet hebt, maarja dan moet je al hele tijd 6% bf staan ofzo.. niet echt gezond..

denk trouwens dat we het niet over hetzelfde hebben.. zijn het geen striemen?
                Striemen is het niet, inderdaad 3 horizontale lijnen over de abs heen ja. Bij mij duurt het wel veel langer, soms een paar uur. Maar kennelijk niks om me zorgen over te maken.

Originally posted by wzoet View Post
                toen ik nog op 30+ stond had ik altijd een rode streep in het midden na lang zitten.

ging inderdaad na 10min kwartiertje wel weer weg ja.

sorry voor mijn snelle vooroordeel dat je te dik was ghehe.
                God vergeeft u.

Ik vind het opzich wel een logische beredenatie, maar is bij mij niet het geval. DW

Comment

Ik heb het ook als ik zit, is gewoon me "vet", denk dat, dat pas weggaat bij een lager vetpercentage, maarja daarvoor hebben we cutten en dan ben ik nog niet eens erg dik, dusja
                  Last edited by Iron Mind; 11-01-2011, 21:53.
                  "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X