kan iedereen uitzetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Je wil dus niet.
    Wat voor advies moet je dan verder nog hebben?
    Maar als je denkt dat het goed blijft gaan op snoep, ga je gang als je liever een zak snoep koopt dan een gezonde shake waar je spieren van groeien.

Dat je liever je snoep neemt ipv een goede shake, rijst en kip dat gaat mij te ver.
    Een shake waar je spieren van groeien? Doe mij ook zo een shake
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      wat je nu eet is niet heel gezond, en in totaal een 2500 kcal ofzo. als je daarbovenop 2 liter melk neemt (1000 kcal), dan zit je aan de 3500 kcal, en 70g meer eiwitten, en dan zul je wellicht wel beginnen met aankomen.

drink dus 2 liter melk per dag. bovenop wat je nu eet. als je dit een twee weken gedaan hebt en je komt nog steeds weinig of heel langzaam aan, dan kun je eventueel nog een 4-tal extra sneetjes brood met pindakaas nemen. dan kom je vast en zeker aan.
      Thanks voor advies. Ik drink ruim 1 liter chocomelk, telt dat ook? Ik weet dat het niet gezond is, ik ga ook wel stoppen met snoep e.d. en meer brood met pindakaas en voor eiwitten 500gr kwark?

Originally posted by marnop View Post
      Je wil dus niet.
      Wat voor advies moet je dan verder nog hebben?
      Maar als je denkt dat het goed blijft gaan op snoep, ga je gang als je liever een zak snoep koopt dan een gezonde shake waar je spieren van groeien.

Dat je liever je snoep neemt ipv een goede shake, rijst en kip dat gaat mij te ver.
      Wil is er wel. Maar ik heb school, werk en een sociaal leven. Ik heb niet altijd toegang tot het fornuis. Ik wil geen body builder worden, maar ik wil wel progressie zien. Ook zijn mijn ouders er tegen dus ik krijg het toch niet voor elkaar.

Ik waardeer al jullie advies hoor, maar ik heb geen eigen huis.

Comment

Dat hebben er meer hier ik woon ook sinds kort weer thuis maar muv avondmaal eet ik wat ik wil en zorg ik daar zelf voor. Als ik moet werken neem ik maaltijden mee oid, dat doe ik omdat ik het voor mezelf belangrijk vind en weet wat goed is voor mn lichaam. Sommige mensen die me niet kennen kyken me raar aan, maar anderen weten gewoon. No problemo dus

Comment

kijk je weet zelf ook dat je minder troep moet eten. en meer gezonde dingen. Als je dan gaat aankomen, kom je meer in spiermassa aan en minder in vet.

als je veel troep eet. suikerhoudende drankjes, snoep, cake, en zulk spul. dan zul je als je veel meer gaat eten ook aankomen. helaas dan wel meerendeel in vetmassa, en weinig spiermassa.
          -------------------

hoeveel je meer moet gaan eten, dat is moeilijk te zeggen. mijn advies is dit gewoon op te bouwen met gezonde voeding (melk en boterhammen is super makkelijk), en bouw dit op tot je merkt dat je aankomt. elke week een glas melk toevoegen aan wat je eet/drinkt. of een sneetje brood met kipfilet. of een bakje kwark voor het slapen gaan.

en opeens zul je merken dat je gewicht toeneemt. dan blijf je deze hoeveelheid eten per dag. en kijkt hoe snel je aankomt per maand.

is dit 1-2 kilo. dan is het goed. is dit minder als 1 kilo. dan kun je nog een extra sneetje brood, of een glas melk toevoegen. Heb je dit een maand gedaan en kwam je in die maand meer als twee kilo aan, dan doe je een stapje terug.

en als je maximaal in spiermassa wilt aankomen natuurlijk ook slim trainen. je hele lichaam trainen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

als je kip met rijst en groenten wilt eten:

savonds neem je een 600g schoongemaakte kipfilet.
            een kilo groenten (ui, paprika, prei, en wat je nog meer lekker vindt).
            400g ongekookt afgewogen rijst
            100g cashewnoten
            25ml zonnebloem olie
            Kruiden naar keuze

rijst in een pan water koken. olie in wok. blokjes kip aanbraden. groenten erbij en mee wokken. cashew noten erdoorheen en meewokken.

als de rijst klaar is. deze afgieten. en de rijst mengen met wat in de wok zit. Je hebt nu een enorme berg voedsel. verdeel deze over 6 gelijke porties. bewaar de porties op in plastic bakjes, en je kan ze overal mee naartoe nemen. (koud ook lekker).

buiten dit eet je verder niets de hele dag. wel drink je er nog een litertje melk bij verdeeld over de dag.
            ---------------------------

andere kruiden, andere groenten, of je vervangt kip voor kabeljauw. en je hebt toch steeds wat anders te eten.

dus waar een wil is, is een weg.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Iedereen kan groeien, alleen het tempo en de mate waarin is afhankelijk van je genetische aanleg, je trainingschema, je voeding, de rust die je neemt en de discipline waar je je aan houd. Dat laatste is het grootste struikelblok voor de meesten. Als je een echte bodybuilder wilt worden zul je overal rekening mee moeten houden, maar als je gewoon in shape wilt komen en blijven dan moet je gewoon gezond eten, de snoep wat vaker laten staan en zul je(zoals iedereen) keihard moeten trainen. Als je halve bak werkt krijg je ook halve bak resultaat. Het is gewoon niet anders.
              Je hebt genoeg goede tips gehad zoals ik al gelezen heb, dus doe er ook wat mee!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja tuurlijk, alleen de ene persoon wint meer spier tov vet dan de ander.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hoe kan dat toch dat jonge jongens zo slecht kunnen eten zonder negatief effect op hun lichaam?

Mijn broertje van 17 eet alleen maar troep, komt niet aan, maar door een hoop pushups elke dag heeft hij toch een zeer aardige borst weten te kweken.

Of zijn dat gewoon met bloed opgepompte spieren?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Hoe kan dat toch dat jonge jongens zo slecht kunnen eten zonder negatief effect op hun lichaam?

Mijn broertje van 17 eet alleen maar troep, komt niet aan, maar door een hoop pushups elke dag heeft hij toch een zeer aardige borst weten te kweken.

Of zijn dat gewoon met bloed opgepompte spieren?
                    Leeftijd speelt zeker een rol. Jonge mannen maken meer testosteron aan en hebben over het algemeen een snelle stofwisseling. Er wordt dus sneller spierweefsel aangemaakt en minder snel vetmassa. Ongeacht wat er gegeten wordt. Zodra je ouder word neemt dit effect af en moet je beter op je eten gaan letten. Zeker als je de 30 gepasseerd bent. Althans, dat merk ik zelf inmiddels.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X