Eiwit buitenland versturen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwit buitenland versturen.

Oke, bedoeling is dus om wat eiwit naar Jamaica te versturen, aangezien het daar moeilijk verkrijgbaar is. Evt met wat flesjes test.

Nu lees ik dat het verboden is om gecondenseerde melk (dus melkpoeder, toch?) daar in te voeren. Geen idee waarom.
    En dat vrijwel alle pakketjes in Negril worden open gemaakt en gecontroleerd.

Nu zijn er vast genoeg mensen die daar meer ervaring mee hebben dan mij. Dusse, hoe groot is de kans dat ik het voor niets verstuur?

200 procent dat je het voor jandoedel verstuurd ik zou er niet aan beginnen

Comment

Als jij een pakketje verstuurd met wat melkpoeder erin waarop je op het etiket schrijft dat het om melkpoeder/gecondenseerde melk gaat, en ieder pakketje wordt daar op de inhoud gecontroleerd, kan ik je vertellen dat het niet aan zal komen.
      Lijkt me ook niet zo moeilijk om in te komen, wel?

Kortom, zonde van het geld. Gewoon niet proberen

Comment

Originally posted by HC Hades View Post
        Lijkt me ook niet zo moeilijk om in te komen, wel?
        Er zit nogal verschil tussen het ene en andere land. Regeltjes opzoeken kan ik prima, maar 9 van de 10 keer is realiteit gewoon heel anders. Daarom dit topic.
        Begrijpbaar?

Comment

Probeer het eens uit te zoeken via een Amerikaanse webshop, vaak staat daar wel e.e.a. op.
          Wellicht kan je dan zelfs als het wel het land in kan, via een shop daar bestellen en op gewenst adres en land laten bezorgen. En Proteïn is geen milk toch?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Oke, bedoeling is dus om wat eiwit naar Jamaica te versturen, aangezien het daar moeilijk verkrijgbaar is. Evt met wat flesjes test.

Nu lees ik dat het verboden is om gecondenseerde melk (dus melkpoeder, toch?) daar in te voeren. Geen idee waarom.
            En dat vrijwel alle pakketjes in Negril worden open gemaakt en gecontroleerd.

Nu zijn er vast genoeg mensen die daar meer ervaring mee hebben dan mij. Dusse, hoe groot is de kans dat ik het voor niets verstuur?
            bedoel je dat je vials testosteron wilt smokkelen in een pot met eiwitten?
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik denk dat patricia bedoeld dat ze test flesjes met whey maakt.
              Maar ik weet het niet dus als ik het mis heb dan heb ik dit niet gezegd
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

@Marnop; dat is wel een handige tip. Ik zal eens kijken.
                En zijn verschillende dingen ja. Maar in zon corrupt land weet je maar nooit (lijkt me?).

@ Dyno; nee, los daarvan

Comment

Contact

Bel ze anders even, dan weet je het zeker over het hoe en wat.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Contact

Bel ze anders even, dan weet je het zeker over het hoe en wat.

Hebben ze geen consulaat of ambassade? Die zullen het ook wel weten.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ambassade houd zich denk ik niet bezig met de regels over het invoeren mbt producten. Die houden zich bezig met visa's en dat soort zaken.

Comment

Ik ga morgen even bellen, bedankt Ashley!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Ik ga morgen even bellen, bedankt Ashley!
                          Your welcom.

Laat wel even weten of wel of niet kan.

Comment

Ash, bedankt.
                            Het moet gewoon kunnen, dus bellen was wel de beste oplossing. Verschepen duurt tot zon 10 dagen, dus laat wel weten als het gewoon normaal is aangekomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X