Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vrede op aarde! nog een nuttige reactie :P nibor probeert te zeggen dat weinig van je posts advies geven waar dit forum voor bedoeld is en alhoewel nibor soms ook minder nuttige reacties post zijn zijn posts over het algemeen wel nuttig. heb persoonlijk al veel aan zijn adviezen gehad. maar nu heb ik me er al te veel mee bemoeid. stenigd u mij niet a.u.b.
Nee tuurlijk, ik speel dagelijks in de zandbak en als het te koud is buiten en ik moet van mama binnen blijven speel ik binnen met de playmobil . Ik vind jouw reacties over het algemeen niet veel volwassener overkomen dan mijne, ookal ben ik nog een klein kindje volgens jou .
A: fokking triest dat het je enkel om je uiterlijk gaat na je auto ongeluk, daarnaast geld gaat vragen voor sups.
B waarschijnlijk gaat die wet niet op zo als jij hem in je hoofd hebt, het gaat namelijk over fysieke beperkingen of ernstige letsels niet over 3kg spiermassa minder.
C ik zou echt niet weten waar het heen gaat met de nederlandse samenleving als idioten zoals jij hiervoor uitbetaalt krijgen en hoop ook zwaar dat je het niet krijgt
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment