Een boek... ja ja een boek..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een boek... ja ja een boek..

Aangezien er veel vragen over spieren zijn en oefeningen wil ik jullie er op attenderen dat er een heel goed boek bestaat..
    Ik heb dit boek al een poosje en ik heb er heel veel van geleerd..
    Het is makkelijk en leerzaam..

Het boek heet "KRACHTTRAINING...een anatomische benadering"

Het is van Forte uitgevers en gemaakt door"Frederic Delavier"
    Het ISBN nummer is: ISBN 90 5877 061-3 en ik heb toen iets van 2o,00 euro ervoor betaald..

Ook is hier een versie van speciaal voor vrouwen: 'Krachttraining voor vrouwen' door F. Delavier.
    Ik heb zelf het boek. Staan de spiergroepen BBB uitgebreid in beschreven, de andere spiergroepen heel summier.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      Aangezien er veel vragen over spieren zijn en oefeningen wil ik jullie er op attenderen dat er een heel goed boek bestaat..
      Ik heb dit boek al een poosje en ik heb er heel veel van geleerd..
      Het is makkelijk en leerzaam..

Het boek heet "KRACHTTRAINING...een anatomische benadering"

Het is van Forte uitgevers en gemaakt door"Frederic Delavier"
      Het ISBN nummer is: ISBN 90 5877 061-3 en ik heb toen iets van 2o,00 euro ervoor betaald..

is 20 euri teveel, hij is gratis op het net.....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

zeer goed boek!

Comment

Eeuwenoud, heb zelf uiteraard een hardcopy.
          Iedereen zou dat moeten hebben.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Geen slecht boek, maar jammer dat het enkel uit oefeningen bestaat. Je kan ze ook allemaal op exrx vinden.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Janneke View Post
              Ook is hier een versie van speciaal voor vrouwen: 'Krachttraining voor vrouwen' door F. Delavier.
              Ik heb zelf het boek. Staan de spiergroepen BBB uitgebreid in beschreven, de andere spiergroepen heel summier.
              Ik het boek waar ik het over heb staat echt alles uitgebreid beschreven...
              Van bijna iedere spiergroep staan er gemiddeld 9 tot 12 oefeningen in en je ziet de plaatjes van een man of vrouw waar de huid is weggelaten zodat je precies ziet welke spier er bij welke beweging word aangesproken..

Tevens word de oefening uitgelegd en waar je op moet letten bij de oefening..

Comment

Originally posted by gleke View Post
                Geen slecht boek, maar jammer dat het enkel uit oefeningen bestaat. Je kan ze ook allemaal op exrx vinden.
                Het gaat om de ANATOMIE van het lichaam..
                Zo begrijp je beter wat je train ..

Comment

Originally posted by Janneke View Post

Ik wil hem! Ik wil hem! ben volgende maand jarig.......komt dat even goed uit!
                  *noteert titel*
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

is een zeer goed boek, verbluffend veel informatie en goed geillustreerd.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                      is 20 euri teveel, hij is gratis op het net.....
                      De titel heet ook.. een boek...ja ja EEN BOEK!!!!!!!!!!

Ik ben wat ouder he...ik vind het fijn om gewoon een boek vast te houden en ouderwets nog met de hand openslaan..hahahaha

Ik wist niet dat het ook online stond...net ff gekeken.. tja tegenwoordig staat alles op het net en gaan de jonkies onder ons natuurlijk geen boek lezen..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                        Ik ben wat ouder he...ik vind het fijn om gewoon een boek vast te houden en ouderwets nog met de hand openslaan..hahahaha

ik ook. Ben natuurlijk ook al van een oudere generatie, he.
                        Maar ik vind een boek gewoon fijner lezen dan een beeldscherm.
                        Bovendien lees ik graag in bed, voor ik ga pitten.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

daar hebben ze dan weer de E-reader voor uitgevonden...
                          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Dat boek heb ik ook, staan nuttige dingen in.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

kreukt niet..
                              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X