Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niemand die denkt aan Bol.com..? Soms staat ie er 2e hands bij en in goede of minder goede staat, maar boeit het wat? kost minder dan de helft en boek is boek. Mijn exemplaar is 4e druk 2007 herziene en uitgebreide editie en kostte me erg weinig via bol.com maar is een erg knap exemplaar, zgan.
Yep, daar had ik als eerste gekeken. Maar nieuw was hij er nog niet, kwam pas in maart en je kon reserveren eventueel.....en 2e hands kreeg ik niet aangeklikt, bleek al verkocht te zijn.
Nu ga ik voor de tip van Limit, want ik wil het wel graag hebben.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Yep, daar had ik als eerste gekeken. Maar nieuw was hij er nog niet, kwam pas in maart en je kon reserveren eventueel.....en 2e hands kreeg ik niet aangeklikt, bleek al verkocht te zijn.
Nu ga ik voor de tip van Limit, want ik wil het wel graag hebben.
Heb hem ook, de engelse versie wel maar vind fijn lezen over BB in engels. Ook blessures die opgelopen kunnen worden door verkeerde uitvoering staan er mooi in beschreven. Zijn verschillende versies in omloop ook versie zonder die uitleg. Zeer goed boek vind ik het.
Heb hem ook, de engelse versie wel maar vind fijn lezen over BB in engels. Ook blessures die opgelopen kunnen worden door verkeerde uitvoering staan er mooi in beschreven. Zijn verschillende versies in omloop ook versie zonder die uitleg. Zeer goed boek vind ik het.
De oudere uitgaves zijn idd zonder die uitleg.
Ik had nog een ander boekje dat er wat op lijkt zal het ff opzoeken, komt bij muscletotaal vandaan(dacht ik).
okee thanks ik ga hem zeker aanschaffen. zit nu de hele tijd te klooien met mijn schema en dan kijken op exrx hoe het moet maar daar staat het ook niet echt uitgebreid.
pfffff, wat moet je dan ook op die website joh.
Kijk maar even op #1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides! is wat makkelijker.
Je klikt de spier aan en je krijgt alles gelijk te zien met plaatjes en filmpjes.
En hier Fitness website staat nog wat op. Niet echt heel erg veel maar ruime keuze.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment