Groeispurt!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeispurt!!

Hallo iedereen, ik ben een jongen van 16 en zit midden in mijn groeispurt denk ik. Want laatste half jaar of jaar ben ik flink gegroeid. Is het dan erg als je 4x per week fitnisst?

mvg
    Eat clean and train hard...

nope, geen probleem

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      nope, geen probleem
      gelukkig maar! :d

Comment

Zolang je maar genoeg eet is dat geen probleem.. Cutten bijvoorbeeld zou ik nu niet gaan doen, je lichaam heeft heel veel energie nodig nu. Lees verder ook de tienerbodybuilding sticky voor meer info hierover .

Comment

Originally posted by Rensko View Post
          Zolang je maar genoeg eet is dat geen probleem.. Cutten bijvoorbeeld zou ik nu niet gaan doen, je lichaam heeft heel veel energie nodig nu. Lees verder ook de tienerbodybuilding sticky voor meer info hierover .

Heb ik al gedaan, ik was gisteren naar een gyropracter geweest of hoe schrijf je het. die maakt al je spieren los en hij zei: je lengte wordt omgezet in de breede ofzoiets zei hij. Ja ben bezig meteen voedingschema, toch bedankt!

Comment

Omgezet in de breedte ? Misschien bedoelde hij dat je eerst in de lengte groeit, en naarmate je wat ouder wordt wordt je vanzelf ook wel wat breder, meer testosteron vooral. Ik heb het "geluk" dat ik van mijn 9e t/m mijn 11e al de groeispurt heb gehad, sindsdien ben ik rond de 1.75 (groei nog ong. een cm per jaar), dus met lengtegroei hoef ik dan geen rekening meer te houden. Als jouw lichaam straks in de lengte is uitgegroeid zal het meer energie hebben voor breedtegroei lijkt me, omdat er nu ook veel energie nodig is voor lengtegroei, en dat gaat voor lijkt me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X