spiermassa sublimatie, gewoon oppassen meer kan je er niet aan doen
Rare gewichtsfluctaties
Collapse
X
-
Originally posted by Reberry View Post1 kg spier weegt net zoveel als 1 kg vet, 1 kg spier ziet er alleen 'slanker' uit (minder volume)
lood is toch ook zwaarder dan koper? maar 1kg lood is even zwaar als 1kg koper ja duh
zwaarder kg veren of kg lood? do the match.......
1 kg vet heeft een kleinere dichtheid (dus kleiner volume) dan 1 kg spier, dus ja je ziet er (zoals jij het zegt) 'slanker' (waar die komma's voor zijn geen idee) uit omdat je ook slanker bent. als jij een kg vet verliest en een kg spier bijkomt (dus gewicht is hetzeflde) maar zal bijvoorbeeld je taile wat gekrompen zijn.
Comment
-
scherp reberry.
maar spieren wegen wel meer als vet bij een gelijk volume/inhoud. 1 kubieke centimeter vetmassa weegt minder als 1 kubieke centimeter spiermassa.
ontopic:
Op korte termijn binnen eenzelfde trainingsschema wat je gebruikt. Is kracht een uitstekende manier op spiermassa winst of verlies te meten.
stel dat je aan het bulken bent en week 2 dat je een schema volgt doe je op benen dag:
squat:
8x100
7x100
6x100
SLDL
8x80
7x80
7x80
Leg press:
12x180
11x180
10x180
en in een cut geld hetzelfde. gaan de gewichten/reps binnen eenzelfde schema wat je uitvoert op dezelfde manier met dezelfde rusttijden en dezelfde volgorde niet omhoog, win je geen spiermassa. (ga je achteruit qua gewichten/reps op oefeningen, verlies je spiermassa).
een logje bijhouden met elke training is dus een simpele manier om je spierwinst in een bulk, of je spierbehoud in een cut bij te houden.
----------------------------
Als je normaal cut, en je noteert elke dag je gewicht, en maakt daar een grafiek van. dan zou de lijn best mogen schommelen. maar op lange termijn (30 dagen ofzo). zou je moeten zien dat inclusief deze schommelingen het totaal wel dalend is.
ik combineer bovenstaande methoden + kijken in de spiegel. om te kijken of het goed gaat. werkt voor mij zeer goed.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostTjah dan is het nog maar de vraag hoe snel je je gewichten kan blijven verhogen in een bulk en misschien wel in de cut..
afwisseling is iig de key wanneer je vooruitgang stagneert
Comment
-
Originally posted by tha man View Postis ook afhankelijk van hoelang je al bezig bent, een beginner schiet omhoog terwijl iemand die al 3 jaar gedisciplineerd bezig is (en als enorm vooruit is gegaan) veel langzamer progressie zal maken met meer toewijding.
afwisseling is iig de key wanneer je vooruitgang stagneert"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postwanneer jij in de spiegel kijkt en je zit vol met vocht lijk je aanzienlijk dikker toch
Ben nu ook aan het cutten, ik eet veel vis (dus veel zout). Omdat het constant is, geeft de spiegel best een betrouwbaar beeld.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostNiet als er geen schommelingen in zitten.
Ben nu ook aan het cutten, ik eet veel vis (dus veel zout). Omdat het constant is, geeft de spiegel best een betrouwbaar beeld.
Hoe bedoel je ik eet veel vis dus veel zout....is dat omdat er zelf zout overheen gooit?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostSpiermassa weegt meer dan vetmassa.(Zo is mij dat althans verteld,!! maar ik ben hier wel voorzichtig in mijn beweringen, want soms zeg je iets goedbedoeld verkeerd!! . Maar in dat geval zal iemand anders het vast beter kunnen uitleggen. )
Je ziet heel vaak dat mensen die gaan trainen juist in gewicht toenemen terwijl ze wel een kleinere broekmaat aankunnen ofzo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-