Haalbaar of niet in 5 jaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gleke View Post
    In de eerste 2 jaar en 5 maanden heeft hij echt niet zoveel gegained in elk geval..
    Is zeker doenbaar op jaartje als je onmiddenlijk goed traint/eet.

2de video kan ik niet over spreken want kan hem niet bekijken doordat men land sony dings blokeerd bah
    klopt, maar in een jaartje zo'n verandering? dat is wel heel rap als je ziet vanaf waar die kwam

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      klopt, maar in een jaartje zo'n verandering? dat is wel heel rap als je ziet vanaf waar die kwam
      True, (ik projecteer het natuurlijk op mijn eigen ervaringen).
      Maar als je ziet waar ik van kwam (minder dan hem denk ik zelf) en waar ik nu sta, met eigenlijk slechts 11 maanden serieus trainen.. Hij doet er 2 jaar en 5 maanden over voor ongeveer gelijk aardige fysiek te krijgen. Waarschijnlijk heeft hij in het begin wat geprutst..
      Zijn verandering is niet slecht inderdaad, maar ik denk gewoon dat het nog beter kon

Je hebt het toch over de eerste video he? Is er bij die 2de veel verandering? (kan hem niet zien)
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

1e filmpje is natuurlijk easy te doen maar dat 2e filmpje moet in 18 maanden gedaan zijn waar ik duidelijk aan twijfel.

Maar who cares, ookal spuit die gozer zichzelf dood zou me dat niet eens boeie.
        Oh ja en bij film 1 vind ik trouwens erg misleidend doordat hij witte lijnen heeft getekend + poseren sucks.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          1e filmpje is natuurlijk easy te doen maar dat 2e filmpje moet in 18 maanden gedaan zijn waar ik duidelijk aan twijfel.

Maar who cares, ookal spuit die gozer zichzelf dood zou me dat niet eens boeie.
          Oh ja en bij film 1 vind ik trouwens erg misleidend doordat hij witte lijnen heeft getekend + poseren sucks.
          Jep inderdaad, je ziet die foto's met witte lijnen en dacht ik van hmm ziet er al aardig uit en dan zie je foto's enkele maanden later en denk je van WTF zo klein..
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ik vind hem eigenlijk een beetje dikkig..........
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Haalbaar!

Comment

Yep,zonder twijfel
                There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                  Ronnie magro image by emily_017 on Photobucket nu vroeg ik mij af of dit haalbaar is of niet in 5 jaar? Met of zonder roids?
                  kleurtje, kapsel, zonnebril, tattoo, piercing = haalbaar
                  Fysiek = niet haalbaar naturel. Is dit je wens?

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                    Welles.

Comment

Die gast ziet er toch niet echt super uit ofzo.. wel haalbaar denk
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                        Die gast ziet er toch niet echt super uit ofzo.. wel haalbaar denk
                        True.Zeker die dubbele biceps pose is haalbaar.

Comment

Dit is zeker haalbaar. Maar vergeet je job als afvaldistributeur dan maar.
                          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Zoals je op de eerste foto ziet is naturel wel haalbaar. Vind deze foto's wel een verkeerd beeld geven, volgens mij was hij wel iets groter en droger, of zijn dit gewoon wat oudere foto's? Ik vraag me echter wel af hoeveel mensen het doorzettingsvermogen en de passie bezitten om dit daadwerkelijk te halen.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                              Voor een vrouw als jou niet nee

Comment

Doorzettingsvermogen, toewijding. Keihard trainen en optimaal eten dan is het haalbaar.
                                Als je dat niet kan opbrengen dan is het niet haalbaar.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X