maakt : rug je breed of wat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maakt : rug je breed of wat?

van wat zet je uit? is het de rug?
    + hoe kan je het zandloper effect bekomen : (breed vanboven smaller vanonder)?

graag heb ik hier veel tips en tricks voor aub!!

greets vinniee alles van kritiek , tips , suplemeten is welkom!!!
    ook kuren!

Je bent nog niet aan kuren toe.. 'lijkt me'.

Mijn tip is gewoon: train je volledig lichaam en je krijgt automatisch dit effect, in combo van goed eten/rust ofc.
    Last edited by gleke; 05-02-2011, 03:32.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Het is oa de combinatie van

- een slanke taille (laag vet%). Hierdoor lijkt je bovenkant wijder.
      - Rug goed trainen. vooral lats zorgen voor breedte.
      - grote schouders.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Inderdaad niet zomaar beginnen kuren..
        Maak het zwaar genoeg voor je bovenkant rug en dat komt dan wel vanzelf. Er bestaan niet echt 'tricks' buiten hard trainen.
        While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Pull up's (breed) + Bent Over Rows (onderhandse greep)

Comment

weer zo'n topic van vinniee 95....

Ik wil......

Alles is welkom ...OOK KUREN!!!!!!!

En nog krijg je het voor elkaar dat er nog mensen serieus een reactie geven... pffffff

Comment

het is mij idd opgevallen dat hij in elke post waarin hij een vrag stelt. vermeld dat "kuren" ook een optie is.

Het lijkt erop dat hij van iemand horen wil: ja jongen als je wil "uitzetten" of een "v-shape" wil krijgen, dan moet je gaan kuren. zodat hij een soort van bevestiging heeft dat het ok is.

Maar bij deze: Kuren is niet nodig voor jouw doelstellingen, nog is het aan te raden. zet dat kuren de komende 3-5 jaar maar uit je hoofd. en ga gewoon goed eten en trainen.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                het is mij idd opgevallen dat hij in elke post waarin hij een vrag stelt. vermeld dat "kuren" ook een optie is.

Het lijkt erop dat hij van iemand horen wil: ja jongen als je wil "uitzetten" of een "v-shape" wil krijgen, dan moet je gaan kuren. zodat hij een soort van bevestiging heeft dat het ok is.

Maar bij deze: Kuren is niet nodig voor jouw doelstellingen, nog is het aan te raden. zet dat kuren de komende 3-5 jaar maar uit je hoofd. en ga gewoon goed eten en trainen.
                ik word er een beetje moedeloos van denk dat meerdere ermee eens zijn....
                die gast heb nou al 20 topics geopend

Comment

Originally posted by Yves View Post
                  ik word er een beetje moedeloos van denk dat meerdere ermee eens zijn....
                  die gast heb nou al 20 topics geopend
                  en het nog voor elkaar krijgen dat er mensen SERIEUS hier op reageren...

Comment

idd...goed eten en trainen...'n routine ontwikkelen die voor jou werkt...& een ijzeren discipline..zodat je nog plezier aan de sport hebt...dus zet de roids maar uit je hoofd
                    There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                      en het nog voor elkaar krijgen dat er mensen SERIEUS hier op reageren...
                      jah echt he..... ik zeg boycotten die handel

Comment

Originally posted by JingTseng View Post
                        idd...goed eten en trainen...'n routine ontwikkelen die voor jou werkt...& een ijzeren discipline..zodat je nog plezier aan de sport hebt...dus zet de roids maar uit je hoofd
                        plezier erin houden is idd super belangrijk. want de minste vooruitgang (en meestal flinke achteruitgang) boek je wanneer je stopt.

Plezier erin houden is voor mij niet heel moeilijk. ben altijd super gemotiveerd om te knallen. soms aan het einde van een cyclus van 6-8 weken, als ik heel moe ben. dan merk ik dat de motivatie minder is, en ik moeite heb met het plezier erin houden. dan is het tijd voor een weekje rust en dan laat ik de teugels een beetje vieren. Binnen 1 week mis ik het trainen zo erg, dat ik weer 6-8 weken keihard wil gaan knallen.

Comment

Precies! ik heb na al die jaren nog steeds plezier en maak nu nog gains.
                          Ik heb een aantal jaren geleden een jaar in een rolstoel vertoefd...heb toen dagelijks met wat dumbbells gespeeld...maar ben na m'n revalidatieperiode weer gaan trainen...en de progressie was wonderbaarlijk,met de restrictie dat mijn benen-workout nooit meer van het niveau van weleer zal zijn..maar zo'n wetenschap,daar moet je mee dealen.
                          Plezier erin hebben is de Key-factor!
                          There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Ppppppfffffffffff
                            Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                            Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

hahaha oooh vinnie is weer bezig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X