Power balance armband

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Power balance armband

Was laatst bij Perry Sport toen ik dit tegenkwam:

Na even wat googlen, blijkt het een armband te zijn die je sportprestaties schijnt te verhogen.

Hoe werkt het?
    De opgeslagen frequenties in de hologrammen van de power balance armband geven een positief effect op het lichaam van de drager. We weten dat er positieve en negatieve frequenties zijn. Een van de negatieve frequenties die we dagelijks tegen komen in het leven, is de straling van een mobiele telefoon op ons lichaam. Wanneer we nu de power balance armband dragen, treed het energieveld van ons lichaam in contact met de opgeslagen frequenties in het hologram van de armband. Het energieveld van ons lichaam optimaliseert dusdanig dat we positiever in ons vel komen te zitten en beter in staat zijn om betere sportresultaten neer te zetten

Hype of werkt het echt?
    Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Onderzoeken hebben aangetoond dat het niet werkt. Vast wel te vinden op google.

Comment

placebo.. net als whey
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Gast, serieus? :')

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
          Gast, serieus? :')
          Gast, wtf?
          Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by strs View Post
            Onderzoeken hebben aangetoond dat het niet werkt. Vast wel te vinden op google.

Zolang je tussen je oren denkt dat het werkt, boeit het dan nog of het echt werkt of niet vraag ik me dan af?

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
              Zolang je tussen je oren denkt dat het werkt, boeit het dan nog of het echt werkt of niet vraag ik me dan af?
              nee, dat is het placebo effect, wat evt idd voordeel op zou kunnen leveren. Maar helaas, doordat ik je verteld heb dat het niet werkt, zal het placebo effect nu ook niet meer voor je werken. Sorry :P

en die greg plitt draagt het waarschijnlijk omdat hij er geld voor krijgt.

Comment

Originally posted by strs View Post
                nee, dat is het placebo effect, wat evt idd voordeel op zou kunnen leveren. Maar helaas, doordat ik je verteld heb dat het niet werkt, zal het placebo effect nu ook niet meer voor je werken. Sorry :P

en die greg plitt draagt het waarschijnlijk omdat hij er geld voor krijgt.
                Klopt. Vroeger droegen veel mensen bandjes zoals deze voor de stress:

Dan vraag ik me af waarom zou dat wel werken en dit niet.

Comment

heel goed, als je er in blijft geloven, kan je morgen dat bandje halen en je geld verspillen.

Comment

"opgeslagen frequenties in het hologram van de armband"

Echt he.

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
                      "opgeslagen frequenties in het hologram van de armband"

Echt he.
                      fancy woorden dat hij waarschijnlijk heel iritant om je middel heen gaat trillen

Comment

Ik heb eens zo'n bandje gekregen en ach, baatte het niet.....ik heb het dus een tijd gedragen.
                        Niets gemerkt.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het werkt als je er maar hard genoeg in geloofd.

Net zoiets als Dombo weer kon vliegen, toen hij een kraaienveertje kreeg

Comment

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Doe waar je je goed bij voelt en dan werkt zelfs een wc-rol om je pols nog

Wonderen zitten niet in flesjes op plastic verpakkingen. Wonderen zitten tussen je oren. In je hersenen ben je heer en meester.
                              Misschien ken je de films " what the bleep do we know" ? Wetenschappelijke uitleg hoe alles in ons brein in stand gehouden wordt.

Wij zijn machtiger dan een armband...kom op we kunnen het !! yes !
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X