Moeders *zucht*

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn ouders zitten me ook raar aan te kijken wanneer ik 7 maaltijden per dag neem in plaats van 3 zoals hun.

zeggen ze altijd eet nou eens gewoon genoeg bij de lunch of avondmaaltijd!!
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik durf door mijn moeders financiële situatie geen eens te vragen of ze kwark of wat dan ook wilt halen, maar als 16 jarige lukt het mij alleen ook wel.

Ik heb ook een kranten wijkje, afgelopen maandag gesolliciteerd bij de AH dus ik kan mijzelf wel bevoorraden.

En trouwens, wat maakt het uit dat je moeder je geobsedeerd vind? Jij mag je toch wel ergens voor inzetten? En ik denk zolang je alles zelf betaald, dat ze er geen eens moeilijk over doet (behalve die domme reacties van haar dan).

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
        Hmm, ik vraag me in zekere zin wel af of dat veel uitmaakt. Want aan de andere kant: als je ouders je eens hebben moeten ophalen van een feestje omdat je stomdronken was, en ze zich toch zorgen maakten om je drankgebruik, dan is het natuurlijk heel erg prettig voor ze als je stopt met drinken etc, puur voor het trainen.
        dit is een ding dat ik ook niet doe, drinken dus kan er niet over mee praten.
        maar ik denk wel dat ouders zien wanneer hun kind lekker van een biertje geniet of er automatisch alcohol in gooit.

mijn ouders hebben zelf gezegd tegen mij als je ooit wat wil proberen doe het met ons erbij en niet van vrienden oid, zodat als er wat gebeurt er toch vertrouwde mensen zijn en het geen rotzooi is.

tot nu toe nooit gerookt/gedronken en verdovende middelen gebruikt.. ook nooit uitgegaan, simpelweg geen behoefte aan, als je nooit hebt gekend weet je niet beter.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          tot nu toe nooit gerookt/gedronken en verdovende middelen gebruikt.. ook nooit uitgegaan, simpelweg geen behoefte aan, als je nooit hebt gekend weet je niet beter.
          Op school excursie voor eerste keer gerookt, daarna meteen nooit meer.

Proberen kan ook goed uitpakken, want god, wat is het vies.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
            Op school excursie voor eerste keer gerookt, daarna meteen nooit meer.

Proberen kan ook goed uitpakken, want god, wat is het vies.
            maar proberen is een risico, want je wilt iets doen wat je vaker wil gaan doen, het beste is gewoon er van afblijven.

Comment

maar proberen is een risico, want je wilt iets doen wat je vaker wil gaan doen, het beste is gewoon er van afblijven.
              Roken is toch gewoon meelopen. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik niet zou gaan roken, als iemand mij geen sigaret aanbood. Als je er meteen met de gedachte ingaat van iedereen doet het dus ik moet ook, dan ben je eigenlijk meteen al hopeloos.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
                Roken is toch gewoon meelopen. Ik durf eerlijk te zeggen dat ik niet zou gaan roken, als iemand mij geen sigaret aanbood. Als je er meteen met de gedachte ingaat van iedereen doet het dus ik moet ook, dan ben je eigenlijk meteen al hopeloos.
                toch blijft het je eigen keus, ik heb ook meerderemalen sigareten aangeboden gekregen in de 1e en 2e, heb ze vriendelijk bedankt, maar niet genomen.
                sommige zijn daarin wat zwakker/gevoeliger dan de ander

Comment

toch blijft het je eigen keus, ik heb ook meerderemalen sigareten aangeboden gekregen in de 1e en 2e, heb ze vriendelijk bedankt, maar niet genomen.
                  sommige zijn daarin wat zwakker/gevoeliger dan de ander
                  Ik heb ook gewoon braaf gewacht op mijn 16e verjaardag. Toen ik 16 werd kwam al gauw die excursie en maar gewoon eens geprobeerd.

Met mijn vader kan ik trouwens gewoon leuk een biertje op een zondag middag drinken of zoiets, doet nergens moeilijk over.
                  Ik vraag me trouwens wel af of er ouders zijn die daar wel moeilijk over doen, geen alcoholisme, maar gewoon voor de gezelligheid met familie of v rienden

Comment

maar ik denk wel dat ouders zien wanneer hun kind lekker van een biertje geniet of er automatisch alcohol in gooit.

.

Ik denk het niet.
                    Ik heb een voetbal elftal getraind C junioren dus 12/13 jaar oud.....de ouders : Mijn kind ,...nee die drinkt niet.
                    Ik had er zelfs 1 die stond op zaterdag tegen de middag kotsend in de kleedkamer van de drank de avond er voor, nog steeds strontlazerus en een aantal anderen ook zo slap als een dweil van het zuipen op vrijdag.
                    Op Hyves, van de 14 jongens, toch wel 10 die zeer regelmatig stomdronken waren en er trots op een foto op Hyves stonden in hun zuipschuur.
                    De ouders zien het wel....? 12 tot 14 jaar jong en elke vrijdag en zaterdag dronken in hun zuipschuur, haha, je kent de ouders van tegenwoordig niet he? Ze zien het niet meer zoals vroeger hoor, vergeet dat maar.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Ik denk het niet.
                      Ik heb een voetbal elftal getraind C junioren dus 12/13 jaar oud.....de ouders : Mijn kind ,...nee die drinkt niet.
                      Ik had er zelfs 1 die stond op zaterdag tegen de middag kotsend in de kleedkamer van de drank de avond er voor, nog steeds strontlazerus en een aantal anderen ook zo slap als een dweil van het zuipen op vrijdag.
                      Op Hyves, van de 14 jongens, toch wel 10 die zeer regelmatig stomdronken waren en er trots op een foto op Hyves stonden in hun zuipschuur.
                      De ouders zien het wel....? 12 tot 14 jaar jong en elke vrijdag en zaterdag dronken in hun zuipschuur, haha, je kent de ouders van tegenwoordig niet he? Ze zien het niet meer zoals vroeger hoor, vergeet dat maar.
                      Hele zomervakantie op strafkamp sturen, soort militaire basis maar dan voor jongeren.
                      met bijbehorende vecht training, kracht training en conditie training.
                      Anders gaat het helemaal mis met hun (als dat nog niet zo is) vrijdag/zaterdag dronken op die leeftijd is niet best.
                      Overigens word er helemaal geen aandacht aan besteed om die leeftijd te informeren over de informatie, omdat ze oowh nog zo jong zijn.
                      Zelfde als sexuele voorlichting, weet nog goed mijn 1ste les in groep 8, kwam niet meer bij om een condoom om een bezemsteel
                      was overigens wel de enigste les helaas.

Ouders willen er ook niet aan geloven dat hun kinderen zo iets doen, ze zijn in hun ogen heilig.
                      Overigens ben ik op mijn 15de begonnen met wat drinken maar 1ste x dat ik over mijn nek ging was op mijn 18de door die klote mix drankjes
                      daarna nog 1x gebeurd zo iets maar drink nu een stuk minder.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Tsja, dat kan natuurlijk ook, maar er zijn maar héél weinig jongeren die dat kunnen.

Maar volgens mij dalen we nu een beetje af, het onderwerp was toch 'voeding' en niet alcohol? (Voor de wijsneuzen, het is géén voeding hoor.)
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Bardete View Post
                          Hallo iedereen ik ben Bart en ik ben 15 jaar oud.
                          ik ben sinds 2 maanden aardog intensief kracht training aan het doen en heb daar ook een voedings schema bij ik ga om de dag naar de sport school en doen op dit momment nog een full body work out van 2 uur maar ik ga binnen kort met spiergroepen werken.

Maar hier komt mijn probleem, mijn ouders zijn gescheide en mijn vader is arts en die vind het allemaal wel goed wat is doe en helpt ook goed mee met mijn voedings schema.
                          Maar mijn moeder is ''zoals altijd'' vreselijk over bezotgd dat ik me over train en dat ik allemaal blesures op loop.
                          Ze wil ook geen kwark en dat soort dingen voor me kopen, dus zo ik het moeilijk om een voeding schema aan te houden.
                          heeft iemand mischien advies om haar te overtuigen dat dit allemaal niet slecht voor me is?
                          Sommige moeders zullen nooit luisteren en je kost wat kost blijven dwarsbomen. Dit om je in het leven ook overtuigend te maken. Ze doet het voor je bestwil maar daarmee loop je wel een onnozele achterstand op om te behalen wat ze je wilt leren. Zeggen dat ze moet kappen met die negatieve druk en dat ze beter positieve druk legt door aan te moedigen ipv te moederen gelijk een geit!

En als haar deze woorden niet bevalt dan is ze te dik en moet ze nodig afvallen. Net zoals een man kan een vrouw koppig zijn en enkel maar doen wat ze zelf wilt en belangrijk vind. Maar het is belangrijker om haar te laten beseffen dat de band zooi is als ze zo tegenwerkt.

Succes

Ohja: Ik denk trouwens dat je moeder een los-laatstoornis heeft en straks krijg jij die shit nog op jouw karakter over en wordt je idd geobsedeerd doordat zij haar obsessies op jouw projecteert.
                          Last edited by spaake; 10-02-2011, 16:31.
                          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

ouders die alcohol en roken verbieden hebben eerder kans dat hun kinderen het toch gaan uitproberen.
                            mijn ouders zijn er best vrij in, ik drink zeker af en toe wat, maar dan blijft het bij een glaasje wijn en niet 3 flessen bacardi omdat ze zonodig dronken moeten worden.
                            roken heb ik 1x geprobeerd, slecht gevallen... nooit meer dus

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              ouders die alcohol en roken verbieden hebben eerder kans dat hun kinderen het toch gaan uitproberen.
                              mijn ouders zijn er best vrij in, ik drink zeker af en toe wat, maar dan blijft het bij een glaasje wijn en niet 3 flessen bacardi omdat ze zonodig dronken moeten worden.
                              roken heb ik 1x geprobeerd, slecht gevallen... nooit meer dus
                              open zijn prima maar wel dan pas op 16jarige leeftijd van het kind, zou niet best zijn als je ouders op je 14de al zeggen hier neem maar, dit vind ik onder mishandeling vallen.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                open zijn prima maar wel dan pas op 16jarige leeftijd van het kind, zou niet best zijn als je ouders op je 14de al zeggen hier neem maar, dit vind ik onder mishandeling vallen.
                                12 -18 puber: laat ze maar wat proberen. Natuurlijk ga je ze op hun 12 niet elke maand naar een fuif doen en geef je ze geen drank, maar op hun 12 eens alleen naar de bioscoop en opgepikt worden kan. Op hun 14 een biertje met de pa of een jenevertje op hun 15 eenmaal op stap in de maand en tot 1 uur, 16 jaar 1 uur 30 en nog steeds opgehaald worden 18 jaar geen uur of grenzen.
                                18 - 25 (max) jong volwassen: Tijd om te leren dat je kan gaan waar je wilt maar dat je tegen de muur kan lopen. Je kan ze best thuis eens zwaar uit de bol laten gaan door hen thuis de vrijheid te geven.

zo lijkt mij.
                                Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X