Heeft die steen & Spinal ook een ik hou van liedje? Of ik word geil van? Of ik moet huilen van?
Het "zeik hier maar" topic!
Collapse
X
-
O, heerlijk een topic waar je alleen maar mag klagen! Graag dan ook alle klachten hierheen sluisen zodat ze uit de andere topics blijven
Ik heb de schurft aan reacties op het forum die beginnen met : "ik heb geen respect voor..." en helemaal geen antwoord geven op de vraag die wordt gesteld.
Bv: heb geen respect voor mensen die aan de anabolen zitten, heb geen respect voor vegetariƫrs, heb geen respect voor moslims, etc.
Ik vind: behandel iemand met respect of reageer gewoon niet!
Zelfs topics die bewust worden aangemaakt om negatieve reacties uit te lokken. Doodzwijgen is vaak pijnlijker dan een (negatieve) reactie.
Comment
-
Ik zit hier al een week of 2 op dit forum momenteel, voordien kwam ik hier vaak om oefeningen en tips op te vangen. Nu hebik een topic met een trainingschema gemaakt en daar paar vragen bijgezet maar nobody cares precies.. Ik wil er 100% voor gaan maar zoals elke beginneling heb ik nog vele vragen die moeten beantwoord worden.Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by cetn View PostIk zit hier al een week of 2 op dit forum momenteel, voordien kwam ik hier vaak om oefeningen en tips op te vangen. Nu hebik een topic met een trainingschema gemaakt en daar paar vragen bijgezet maar nobody cares precies.. Ik wil er 100% voor gaan maar zoals elke beginneling heb ik nog vele vragen die moeten beantwoord worden.
Comment
-
Ik ben vandaag tegen een fucking paaltje aangereden met het inparkeren van mijn auto, licht schade gellukig, lak is eraf boven mijn licht (onder) tergrote van 3cm met een dikte van een nagel. Dus is heel heel klein, maar alsnog.
Heb best duure lak op mijn auto zitten, collorado rood/mettalic lak.
Dus daar baal ik wel van.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ik erger me aan mensen die moeite hebben met op de juiste manier van corrigeren.
Ik kan een hekel hebben aan mensen die vinden dat eiwitten vergelijken met anabolen.
Ik heb een hekel aan mensen die jaloers zijn omdat ik me leve wel om kan gooien qua voeding en hun niet.
Ik heb een hekel aan mensen die je geen krachtgains gunnen en als dit je wel lukt ze zeggen dat het komt door de eiwitshakes.
Zo, even me hart gelucht.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk erger me aan mensen die moeite hebben met op de juiste manier van corrigeren.
Ik kan een hekel hebben aan mensen die vinden dat eiwitten vergelijken met anabolen.
Ik heb een hekel aan mensen die jaloers zijn omdat ik me leve wel om kan gooien qua voeding en hun niet.
Ik heb een hekel aan mensen die je geen krachtgains gunnen en als dit je wel lukt ze zeggen dat het komt door de eiwitshakes.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Post??? er staan toch aardig wat tips bij! of verwacht je dat iemand een kant en klaar schema voor je gaat maken?Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk erger me aan mensen die moeite hebben met op de juiste manier van corrigeren.
Iedereen is ergen begonnen, ik denk zelfs dat jij er vroeger ook zo overdacht toen je nog niet in de sportschool rond liep over de eiw shakes...
Ik heb er geen probleem mee als iemand me geen gaine gunt, je krijgt ze zoeizo, en waarom zou je iemand haten die geen kennis heeft en zegt dat eiwitshakes AS zijn, toen jij nog klein was en rekenen leerde en van de plusjes naar de maaltjes ging gaf je ook vaak foute antwoorden en zou de meester je daarom haten? Nee, hij leert jou hoe of wat en jij vond dat fijn, en zo is het in dit geval ook niet anders.
Sommige hier op het forum worden bloedlink als mensen shakes als verboden middel beschouwen, maar je moet het zo zien het is simpelweg een gebrek aan kennis. Ipv iemand af te kappen ben jij nu de meester en leer je het iemand anders zodat hij jou dankbaar is en weer kan overdragen aan een ander.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postwaarom zoveel haat?
Iedereen is ergen begonnen, ik denk zelfs dat jij er vroeger ook zo overdacht toen je nog niet in de sportschool rond liep over de eiw shakes...
Ik heb er geen probleem mee als iemand me geen gaine gunt, je krijgt ze zoeizo, en waarom zou je iemand haten die geen kennis heeft en zegt dat eiwitshakes AS zijn, toen jij nog klein was en rekenen leerde en van de plusjes naar de maaltjes ging gaf je ook vaak foute antwoorden en zou de meester je daarom haten? Nee, hij leert jou hoe of wat en jij vond dat fijn, en zo is het in dit geval ook niet anders.
Sommige hier op het forum worden bloedlink als mensen shakes als verboden middel beschouwen, maar je moet het zo zien het is simpelweg een gebrek aan kennis. Ipv iemand af te kappen ben jij nu de meester en leer je het iemand anders zodat hij jou dankbaar is en weer kan overdragen aan een ander.
Maar het woord teveel verkeerd begrepen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment