Bolle buik/spleet tussen borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bolle buik/spleet tussen borst

Wat ik me afvraag, je ziet regelmatig mensen die heel gespierd zijn maar, in mijn ogen, een vreselijk bolle buik hebben. Hoe groeien de abs nou zo? Is dit een genetisch iets of iets anders? Waardoor komt zo een buik dus.

Zelfde voor een soort brede 'spleet' tussen de borstspieren. Is dat genetisch of valt er in de training iets aan te doen?

Bvd
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Groeihormonen!
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

die dikke bodybuild buiken komen geloof ik omdat door de roids de organen ook gegroeid zijn en dat zet uit.
      spleet tussen de borst is gewoon net zoals bij vrouwen, hoe groter het is hoe meer spleet xD
      Calisthenics / Street workout

Comment

Die buik komt meestal door de annabole denk dat je het buikie van ronnie coleman bedoeld zoiets tog?
        en die spleet tussen je borst heb ik ook dat is normaal

Comment

Zoiets ja, mooi dat dat anabole is, hoef ik me er geen zorgen over te maken. Die spleet tussen de borst wordt die eigenlijk minder naarmate de borst voller groeit?
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Roids zorgt voor die dikke buik, en volgens mij heeft iedereen een spleet tussen hun borsten xD

Comment

HGH buikje

Comment

roids zorgen NIET voor een dikke buik. Enkel van test is het geweten dat het het buikvet kan vermeerderen, en niet in een mate zoals je ziet bij de toppers. Voor var, winny, én tren is er juist een vermindering in buikvet merkbaar.

groeihormonen zijn een deel van het probleem, maar het echte probleem zit hem bij insulinemisbruik. Het onderhuids vet van de meeste pro's mag dan wel quasi 0 zijn, maar het viscerale buikvet is dat zeker niet. Een combo hgh/insuline is nog slechter, vanwege het effect van hgh op insulinegevoeligheid.
                Last edited by Genjuro; 10-02-2011, 11:26.
                the one and only tabata overlord

Comment

YouTube - Pregnant BODYBUILDERS

Comment

Een dikke buik is denk ik een combi tussen bouw en anabolen. Mijn vriend doet niet aan fitness en gebruikt geen anabolen, maar heeft grote spieren (brede borstkas en mega biceps en triceps, erg jammer ook dat hij niks ziet in fitness...) en zijn buik is ook groot. Lijkt dik, maar als hij zijn buikspieren aanspant zie je zijn buikspieren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X