Sportschool zaterdagavond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sportschool zaterdagavond

Beste leden,

omdat ik ivm met werken vaak pas na 5 thuis ben kan ik helemaal niet meer de sportschool in duiken.. vele sportscholen zijn dicht rond dit tijdstip. Nou wil ik eens lekker een sportschool opzoeken ergens in noordholland die zaterdagavond geopend is. Weet iemand dit? en zoja.. is dit een nette sportschool met zonnebank sauna ect.

Gr

Amsterdam vriend.

Comment

Ik zien veel sportcentrums die allemaal 18.00 dichtgaan.

ik zoek meer iets dat ik eerst ff hard kan trainen en daarna relaxen kan. Saunatje, zonnebankie ect..

Comment

Hier in België blijven ze tot 22 uur open, domme uitbaters volgens mij heb je er goed aan om pas na 17 uur open te doen.

Waar ik ga 9.00 uur tot 12.30 en 13.00 - 22.00 uur
        In het weekend Za: 10.00 tot 16 uur
        Zon: 10.00 tot 13 uur

Pretje dus.
        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Hierzo doordeweeks van 8.30 tot 22.00 en in weekenden tot 18.30u. Sauna, zonnebank zwembad stoombad alles Jammer genoeg verre van noordholland.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Noord holland Amstelveen Special sports, grote fitness ruimte, zonnebank saune etc
            tot 11 uur open elke dag behalve zondag, zondag tot 9 denk ik.

Comment

Ik heb dat probleem Ook aangezien ik wissel diensten draai en het met me mma training vaak slecht uit komt. Maar zit nu bij miller sport in zaandam die is letterlijk 24/7 open alleen sauna, zwembad, turksstoombad en de tennis banen zijn van 6:00 tot 00:00, de fitness en squash banen zijn 24/7 open. De perfecte oplossing aangezien het 5 min lopen is vanaf mijn huis heb ik ook geen lange reis tijden als ik om 22:00 train

Comment

Originally posted by Bardete View Post
                Noord holland Amstelveen Special sports, grote fitness ruimte, zonnebank saune etc
                tot 11 uur open elke dag behalve zondag, zondag tot 9 denk ik.
                je hebt het net fout
                door de weeks: van 7:00 tot 23:00 open
                weekend van 8:30 tot 20:00
                360dagen per jaar open, meestal wel met aangepast rooster op feestdagen maar genoeg tijd om ffies te trainen.

als je voor luxe wilt gaan zit je hier goed, infrarood sauna, finse sauna, kruidenbad, zwembad, turks stoombad, bubbelbad en nog chill room waar je ffies de oogjes kan sluiten.

2 squat rekken, 3 bench presses en dumbells tot 45kg
                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X