Vraagje over buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over buikspieren

Goedenavond allemaal,

Misschien is dit niet de juiste plek om het te vragen maar ik doe het toch.

Mijn zangdocent heeft mij verteld dat ik geen sixpack mag hebben als zanger, dit zou de ademstroom (de geleidelijke manier van uitademing op een ontspannen wijze) tegengaan en voor meer druk op de adem zorgen omdat je je buik helemaal strak traint.

Kan iemand mij vertellen of dit klopt?

Gracias
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Originally posted by Rubeltje View Post
    Goedenavond allemaal,

Mijn zangdocent heeft mij verteld dat ik geen sixpack mag hebben als zanger, dit zou de ademstroom (de geleidelijke manier van uitademing op een ontspannen wijze) tegengaan en voor meer druk op de adem zorgen omdat je je buik helemaal strak traint.

Gracias
    Laat haar/hem dat Usher vertellen.
    Aardig expiriment lijkt me dat. Eerst cutten session inzingen, dan bulken, dubben en luisteren. Je zal inmiddels het lied beter beheersen en denken dat het werkt met een pens.

Ik zing alleen maar strakker sinds ik train, ik bedoel beter zing moeiluk!!
    Ssssmoking

Comment

Lol.......
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Iedereen heeft buikspieren, een sixpack hebben heeft gewoon te maken met een laag BF% hebben, ik vind het dus persoonlijk onzin...

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
          Goedenavond allemaal,

Gracias
          Jij doet toch klassieke zang?
          Dan zou het misschien mogelijk zijn dat als je buik te strak is en weinig bewegingen kan verwerken je ademhaling heel misschien wat minder zou kunnen zijn, maar dat verschil is dan sowieso zo minimaal...daar merk je niks van. En dat je buik te strak of te stug wordt, zeer minieme kans, ik heb er verder nog nooit van gehoord.
          Maar tegen de tijd dat het zover is..10 jarenplan....dus lekker je buik af en toe trainen, is verder geen probleem.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zeg tegen die dwaas om wat vaker Mezzo te kijken. Genoeg tenoren en sopranen die strak in het vel zitten en een 6pack hebben. Kijk ook maar naar El Divo of hoe die groep heet die wat meer pop achtige klassiek zingen en allemaal low bodyfat hebben en afgetraind zijn. Wat die zang docent zegt klopt dus niet.

Comment

Ok thanks everyone ik dacht zelf ook dat het bs was eerlijk gezegd..
              Had vanavond ook maar gewoon weer buikspieren erbij gepakt...

@ marnop klopt man, goed onthouden ik studeer aan het conservatorium van amsterdam en verdien daarnaast een leuke boterham als solo/koorzanger

Thanks nogmaals
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X