Duizeligheid+ weinig energie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Duizeligheid+ weinig energie

Heey,

Vandaag tijdens de training had ik echt last van duizeligheid. Dan bankdrukte ik en stond gelijk op en voelde een erge duizeligheid van hier tot tokio. Tevens had ik ook echt weinig energie terwijl ik toch 50 gram havermout, 4 eieren, whey+ 500 ml had genomen. Tevens neem ik ook in de ochtend ijzer tablet+zink tablet.
    Vandaag bij de AH B-complex gekocht voor extra energie.

Maar wat zou dit nou kunnen zijn, want ik heb het laatste tijd steeds vaker.

Dextro tijdens training
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Slaap tekort
      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Heb ik ook als ik erg zwaar ga. Wacht 20 sec met opstaan dan gebeurt t niet. Mischien wat vruchtensap door je water

Comment

Worden de suikers wel verbrand of nie? Heb geen zin in vet aanmaak.

edit: en hoe zit het met energie tekort?

Comment

Als je hard traint wel he

Of ga je liever een keertje ko na het bankdrukken..

energietekort.

Rust je goed, eet je genoeg en goed?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              Als je hard traint wel he

Of ga je liever een keertje ko na het bankdrukken..

energietekort.

Rust je goed, eet je genoeg en goed?
              Is extrannetje ook goed?

Ik eet goed ja, ja genoeg niet. Want ik ben bezig met de cut. 10 uur slaap is denk wel genoeg.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Is extrannetje ook goed?

Ik eet goed ja, ja genoeg niet. Want ik ben bezig met de cut. 10 uur slaap is denk wel genoeg.

Dan juist (verse)sinaasappelsap en citroensap gebruiken door je water, als je cut.
                Dat helpt vet af te breken/verbranden dus is extra energie tijdens de training.
                En neem ook een potje afslankmiddel met carnithine(kruidvat) breekt extra vet af en wordt gelijk als energie gebruikt.

Hoeveel eet je dan verder? Wat je in je openingspost opnoemde is dat voor een hele dag of wat? En hoelang voor de training heb je dan genomen?

Kijk iig of je niet veel te weinig eet, pas liever je training wat meer aan dan je voeding om extra vet te verbranden.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Dan juist (verse)sinaasappelsap en citroensap gebruiken door je water, als je cut.
                  Dat helpt vet af te breken/verbranden dus is extra energie tijdens de training.
                  En neem ook een potje afslankmiddel met carnithine(kruidvat) breekt extra vet af en wordt gelijk als energie gebruikt.

Hoeveel eet je dan verder? Wat je in je openingspost opnoemde is dat voor een hele dag of wat? En hoelang voor de training heb je dan genomen?

Kijk iig of je niet veel te weinig eet, pas liever je training wat meer aan dan je voeding om extra vet te verbranden.
                  Zal morgen even die carnithine kopen. Met citroensap bedoel je citroenpotje?

in me openingpost was voordat ik begon met trainen. De brinta+whey+melk nam ik ongeveer 2 uur/ 1,5 uur van te voren. En de eieren een uur.

Comment

Beter de brinta/melk en eieren ruim 2 uur van te voren en de whey met water nemen een uurtje van te voren of gooi nog een eetlepel of 2 maize in je shake, is snelle carbs en geeft ook extra energie tijdens de training, maar ook gelijk vollere pomp/spieren.
                    Citroensap kan idd uit zo'n citroenpotje/flesje.

succes man.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dankje, zal nog wel laten horen in mijn log hoe het is gegaan. Bedankt voor je hulp.

Comment

IJzertekort (is het enige wat ik kan verzinnen wat volgens mij nog niet genoemd is).

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          IJzertekort (is het enige wat ik kan verzinnen wat volgens mij nog niet genoemd is).
                          Zat ik ook an te denken ja....

Comment

Dacht ik ook aan!
                            Is je ademhaling wel goed tijdens je reps,kan je ook aardig duizelig van worden als dat niet goed is!?
                            Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
                            Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              duizeligheid van hier tot tokio
                              Tokio is niet zo erg ver hoor.

Ik heb het idee dat je te weinig energie hebt. Ik snap dat je in de cut zit. Maar voor een goede (zware) training is het wel verstandig om voor die training voldoende koolhydraten te eten. Als je de totale hoeveelheid koolhydraten niet wilt opvoeren kan je de verdeling over de dag wat aanpassen. Of op trainingsdagen meer koolhydraten en op rustdagen minder koolhydraten eten.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X