Kledij?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kledij?!

Hallo allemaal

Vanmiddag ging ik effe wat kleren kopen, was weeral een tijdje geleden. Wanneer ik een broek wou aantrekken, besefte ik dat wat maten meer zat dan wat vroeger het geval was. Wanneer ik dan een shirt wou aantrekken, spande die op plaatsen waar ik het niet wou. Uiteindelijk kwam ik thuis met één shirt en één trui.

Met andere woorden, hebben jullie ook soms het gevoel dat je gebonden bent om bepaalde kledij te kopen omdat je fitnesst. Bv: vroeger droeg ik graag wat nauwe jeans, maar nu is dit niet meer het geval, omdat ik nergens meer in kan
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Koop gewoon een maatje groter.
    Heb wel ook dat probleem met broeken. Moet men broek toehouden met een riem want ik krijg ze gewoon niet meer dicht.
    While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

kan je dan niet gewoon een maatje groter gaan?

Comment

Kan je inderdaad doen, maar zoals ik al zei, heb ik liever dat een broek wat nauwer aansluit. En als ik dan een maat groter neem, dan zijn die broekspijpen nogal wijd. (heb namelijk nogal kleine kuiten ^^)

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
          Kan je inderdaad doen, maar zoals ik al zei, heb ik liever dat een broek wat nauwer aansluit. En als ik dan een maat groter neem, dan zijn die broekspijpen nogal wijd. (heb namelijk nogal kleine kuiten ^^)
          er bestaan zo broeken hoor die naar ondertoe vernauwen, ik koop deze ook altijd omdat andere broeken anders zo slordig over je schoenen hangen...

Comment

@ Saint2D:

Haha been there, done that! Daarom dat ik ook wel dringend een nieuwe nodig had. Maarja, is er toch niet van gekomen.

Maar bijvoorbeeld bij shirts; je koopt dan een large, omdat je armen er enigzins goed inpassen, maar dan hangt ie bijna ton aan je knieën..

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
              er bestaan zo broeken hoor die naar ondertoe vernauwen, ik koop deze ook altijd omdat andere broeken anders zo slordig over je schoenen hangen...
              Ow, dat bedoelek! Waar koop je die? Of welk merk zijn ze?

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                Maar bijvoorbeeld bij shirts; je koopt dan een large, omdat je armen er enigzins goed inpassen, maar dan hangt ie bijna ton aan je knieën..
                Ik ben altijd heel erg blij als er in een winkel nog maat xxl te koop is van shirts of sweaters oid.......meestal als 1e uitverkocht en altijd gekocht door kleine kereltjes die er in zwemmen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Ik ben altijd heel erg blij als er in een winkel nog maat xxl te koop is van shirts of sweaters oid.......meestal als 1e uitverkocht en altijd gekocht door kleine kereltjes die er in zwemmen.
                  Tsja... de jeugd van tegenwoordig weet ook niet meer hoe ze zich moet kleden.

En ot: Slimfit ftw, ik heb een hele stapel blousen van blend slimfit.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Merk maakt ook veel verschil.

Merken zoals Diesel en Replay zitten mij gewoon niet goed. Ralph Lauren en Fornarina zit juist weer prima. Zo is ieder merk voor een bepaalde bouw.
                    En zo heel snel groei je nu ook weer niet uit kleding.

Comment

Ik heb dat probleem idemdito, jij komt tenminste nog met iets thuis,
                      soms kom ik wel met niks thuis na een middag 'shoppen'.

Broeken heb ik in de bulk 38+ wide. Nou dat is bijna onmogelijk om te vinden, hij komt vaak ook niet over mijn bovenbenen en heup, shirtjes allemaal ruk. Vooral de lats/schouders zijn een
                      probleem, de verhoudingen bij de shirtjes zijn ver te zoeken these days.

Ach om 1 ding hoef ik mij niet druk te maken en dat zijn mijn schoenen, die groeien toch niet ^^
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Die gedonder heb ik met overhemden :S
                        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Hahaha dus jij bent diegene die altijd de enigste XXXL er tussen uit pikt,en ik maar zoeken en zoeken!!!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            Ik heb dat probleem idemdito, jij komt tenminste nog met iets thuis,
                            soms kom ik wel met niks thuis na een middag 'shoppen'.

Broeken heb ik in de bulk 38+ wide. Nou dat is bijna onmogelijk om te vinden, hij komt vaak ook niet over mijn bovenbenen en heup, shirtjes allemaal ruk. Vooral de lats/schouders zijn een
                            probleem, de verhoudingen bij de shirtjes zijn ver te zoeken these days.

Ach om 1 ding hoef ik mij niet druk te maken en dat zijn mijn schoenen, die groeien toch niet ^^
                            G-star heeft wel aardige broeken, gewoon vragen om broeken die wijd vallen.
                            Groeten

Comment

voor jeansbroeken is dit de oplossing: koop jeans waarin je bovenbenen goed zitten want daar zijn ze altijd te dun die broeken, dan kun je twee problemen hebben:

1 broekspijpen zijn te lang: laten verkorten
                              2broekspijpen zijn te wijd: laten versmallen

dit kost 5-10 euro en dan heb je een broek die als gegoten zit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X