Wat te doen in het weekend?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    lekker chillen film kijken, beetje met je swans spelen.. ga bij je oma op bezoek. doe wat
    fantastische reply

Volgens mij als je echt kapot gaat van de pijn zal je je echt wel overzet hebben, voltaren gel werkt dan wonderen voor me

Comment

ga lekker japanse anime kijken op Watch Naruto Shippuuden 198 - Naruto Shippuuden 197 | AnimeSeason.com. het liefst naruto of bleach ;D
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Muziek maken =
        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Je zeikt teveel weak-ass.
          zat hetzelfde te denken.
          hij traint 1x zoals het hoort en meteen zeuren.

Comment

Mustang spierenbalsem bij de tuinen erop smeren. In bad gaan. Veel koffie drinken, taurine slikken.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Wat te doen, bekijk gewoon dit filmpje van een marokkaanse homoseksuele man die samen met zijn vriend homokanalen zoekt op internet.
              ff lache en plezier makeuh: Ahmed belt met Belgacom op zoek naar homo kanaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X