7 a 8 uur per week soms loopt het uit
Hoe lang per week in de Sportschool
Collapse
X
-
2,5 uur sport in de buitenlucht ('s ochtends rennen, 5x30min)
5x60 minuten KT, dus 5 uur.
5x 30 minuten cardio na de KT, dus nog eens 2,5uur
Dus 10 uur, daarbij nog 20 uur werken, 25 uur school, en huiswerk en een vriendin. Tijd voor slapen is er niet zoveel, gelukkig nog m'n 8 uurtjes per dag:Phttp://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Cardio en fitnessen; 4x90=360 + omkleden/sauna/douchen 4x30=120
360+120minuten= 8 uur
Dan groepslessen; 3x60=180 + douchen/omkleden= 3x10=30
180+30minuten= 3,5 uur
Samen 8+3,5= 11,5 uur pw op de sportschool.
Verslavend??
Hoezo...........Last edited by barbarajudy; 14-02-2011, 16:59.
Comment
-
Originally posted by barbarajudy View PostCardio en fitnessen; 4x90=360 + omkleden/sauna/douchen 4x30=120
360+120minuten= 8 uur
Dan groepslessen; 3x60=180 + douchen/omkleden= 3x10=30
180+30minuten= 3,5 uur
Samen 8+3,5= 11,5 uur pw op de sportschool.
Verslavend??
Hoezo...........
Comment
-
Als iedereen de tijd telt dat 'tie daadwerkelijk in de sportschool is, dan klopt mijn berekening niet.
Omkleden en douchen, sauna enzo, dat is toch geen sporttijd? Ik heb alleen trainingtijd geteld. Elke training duurt anderhalf uur ongeveer, maar dat is het trainen zelf, inclusief opwarmen.
Maar TS bedoelde waarschijnlijk de tijd dat je binnen bent in de sportschool dan.
Maar ja, enfin, als je veel kleding draagt, is het misschien ook weer wel sporttijd...............Jasje aan, jasje uit.....enzovoort."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Afhankelijk van me schema wisselt de rust intervals e.d. Het ene schema is een work-out 60-70mins voordat het afgerond is. De andere zit ik rond de 2 uur per keer. Dit is exclusief omkleden, douchen en andere dingen.
Dus het kan 4x60-70mins per week zijn...
of 4x120mins per week
Als het om de tijd gaat dat je in de "gym" aanwezig bent dan ben ik er 24/7.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Post4x PW trainen ongeveer 75 min = 5 uur
4x PW uitkleden/aankleden 10 min. 40 minuten.
1 tot 2x PW zwemmen. á 30 min. = 1uur.
totaal: 6 uur en 40 minuten.
Maaaaaaaar als ik moet plassen = 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.
Dus afhankelijk van mijn blaas spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen.
Maaaaaaaar, na het plassen handen wassen is dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.
Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen en 12 minuten aan handen wassen.
Maaaaaaaar als ik mijn handen moet afdrogen dan is dat dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.
Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen en het afdrogen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen,12 minuten aan handen wassen en 12 minuten aan afdrogen.
Maaaaaaaar, als de handdoekjes op zijn dan is dat dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten om nieuwe handdoekje te halen.
Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen en het afdrogen en nieuwe handdoekjes halen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen,12 minuten aan handen wassen en 12 minuten aan afdrogen en 12 minuten aan nieuwe handdoekjes halen.
Maaaaaaaar, enz. enz.
Dus eigenlijk weet ik het niet precies.Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAfhankelijk van me schema wisselt de rust intervals e.d. Het ene schema is een work-out 60-70mins voordat het afgerond is. De andere zit ik rond de 2 uur per keer. Dit is exclusief omkleden, douchen en andere dingen.
Dus het kan 4x60-70mins per week zijn...
of 4x120mins per week
Als het om de tijd gaat dat je in de "gym" aanwezig bent dan ben ik er 24/7.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...21 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-