Hoe lang per week in de Sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang per week in de Sportschool

Hey iedereen, ik vroeg me af hoe lang jullie per week in de sport school zijn (inculsief omkleden douchen etc)
    Ik zo'n 7 uur per week, ben benieuwd naar de reacties

6 uurtjes dan met alles erop en eraan...

Comment

4x 80 min training.
      4x 10 min omkleden

6 uur dus.
      Failure is your friend

Comment

Er zit totaal geen ritme in. Is afhankelijk van hoe druk ik die week ben.
        Als ik meer tijd heb, sport ik veel vaker. Pak ik een sauna en zonnebankje. Als ik te weinig tijd heb, ben ik al blij als ik er 3 uur in de week zit.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Er zit totaal geen ritme in. Is afhankelijk van hoe druk ik die week ben.
          Als ik meer tijd heb, sport ik veel vaker. Pak ik een sauna en zonnebankje. Als ik te weinig tijd heb, ben ik al blij als ik er 3 uur in de week zit.
          Pfff mazzel kont...

Comment

4x90= 360 min

Comment

4x per week 'n uur
              Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Niet zo vaak als ik zou willen.
                Gemiddeld 41/2 tot 5 uur, verdeeld over 3 keer trainen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

6-8 uur per week...
                  Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

anderhalf uur max, wat is het toch fijn om er naast te wonen

Comment

4x 75min training + 15min douchen/omkleden = 6 uur

Comment

6 uur ofzo

Comment

4x PW trainen ongeveer 75 min = 5 uur

4x PW uitkleden/aankleden 10 min. 40 minuten.

1 tot 2x PW zwemmen. á 30 min. = 1uur.

totaal: 6 uur en 40 minuten.

Maaaaaaaar als ik moet plassen = 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.

Dus afhankelijk van mijn blaas spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen.

Maaaaaaaar, na het plassen handen wassen is dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.

Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen en 12 minuten aan handen wassen.

Maaaaaaaar als ik mijn handen moet afdrogen dan is dat dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten.

Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen en het afdrogen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen,12 minuten aan handen wassen en 12 minuten aan afdrogen.

Maaaaaaaar, als de handdoekjes op zijn dan is dat dus 6x 1minuut, of 3x 2minuten of 1x 6 minuten of en halve keer 12 minuten om nieuwe handdoekje te halen.

Dus afhankelijk van mijn blaas en het handen wassen en het afdrogen en nieuwe handdoekjes halen spendeer ik dus per week 6 uur 40minuten aan trainen en 12 minuten aan plassen,12 minuten aan handen wassen en 12 minuten aan afdrogen en 12 minuten aan nieuwe handdoekjes halen.

Maaaaaaaar, enz. enz.

Dus eigenlijk weet ik het niet precies.

Comment

ca 7 uur. elke training duurt ongeveer 40 minuten, maar ik kom altijd wel bekende tegen.

Comment

4x 2u met omkleden enzo bij, dus zo'n 8u per week.
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X