Vetpercentage & Extra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage & Extra

Hallo bodynet!

Ik heb gelezen dat veel mensen zichzelf al 'droogtrainen' bij een vetpercentage van 10% ongeveer.
    Ik zelf heb een vet percentage van 10% t/m 11.7% dus laat ik zeggen 11%.

Ik zit niet op een sportschool, wel zit ik op voetbal al mijn hele leven. Ik ben dus een sporter.
    Ik ben al een maandje intensief bezig met het kweken van een "sixpack" en ook wat bredere look (borstspieren,biceps,triceps,etc..)

Ik moet eerlijk zijn ik zie nog niet veel progressie, eerst dacht ik dat het aan mijn methode lag. Maar integendeel ik heb geleerd dat het kweken van een sixpack, bredere look etc.. niet in 1,2,3 maanden gaat gebeuren. (Bron: Bodynet )

Ik had slechts één klein vraagje en dat is dat ik een vrij smalle jongen ben, dus weinig vet, alleen ik heb nu 4 echte zichtbare blokjes en de andere 2 willen maar niet komen.
    Ik dacht persoonlijk eerst dat dit kwam omdat ik teveel 'vet' op mijn onderbuik had, maar ik neem aan dat met een vetpercentage van 11% en een lengte van 1.80m dat teveel vet geen excuus is.

Ik doe nu al zo'n 2 weken oefeningen waarmee ik de onderkant van mijn buikspieren wat meer 'train' (ik weet dat de sixpack 1 gehele spier is )

Kortom mijn vraag is dus of ik teveel vet heb op mijn onderbuik (Lijkt me niet) zo ja: wat voor oefeningen zou dan 'usefull' zijn?
    zo nee: wat doe ik fout?

Ik doe de meest gebruikte oefeningen om een sixpack te krijgen.
    Eventueel nog een filmpje : YouTube - 8 Complete buikspiertraining en coretraining

P.S : Ik vindt het echt top dat jullie er zijn om mensen te helpen! (Special thanks: Bodynet)

Sorry voor het foute filmpje.
    Dit is de goede : YouTube - 8 Min Abs Workout, how to have six pack ( HD Version )

Comment

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Iedereen zijn spieren hechten anders aan, bij somigen mensen zul je nooit meer dan 4 abs zien.
        ik weet niet of dit nij jouw het geval is, maar 11% vet is opzich nog niet zo heel weinig.
        probeer naar de 9% te zakken en kijk of je dan beter resultaat ziet!

Comment

Ligt er ook een beetje aan wat het vetpercentage rond je middel/buik is. Dit kan hoger zijn dan die 11%. Helaas is het niet mogelijk om door training plaatselijk vet te verbranden.

Comment

hoe zeker weet je dat je BF 11% is?
            De meeste mensen schatten dit namelijk chronisch te laag in

En het kan inderdaad gewoon zijn dat je 'pech' hebt qua vetverdeling en je daarom ze niet zichtbaar krijgt.
            Fear is the mind killer

Comment

Ik heb hier de juiste apparatuur omdat te kunnen meten. (Thx mom)
              Ik moet wel zeggen dat ik wat meer vet op mijn onderbuik heb, dus waarschijnlijk zal dat het zijn.

Maar om nu te gaan rennen enzo vindt ik een beetje overdreven op basis van mijn leeftijd en gewicht.
              Ik ga gewoon intensief door en probeer telkens een stapje hoger!

Hopelijk zie ik het resultaat snel,

Mvg,
              olafsky

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X