Tijdstip van de training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdstip van de training

Omdat ik nogal een chill uurrooster heb dit jaar, maar 16-18u les per week. Heb ik vaak de mogelijkheid de training i.p.v. in de avond ook in de voor- of namiddag in te plannen. Dus daarom vroeg ik mij af wat dus het beste tijdstip is om je training te doen. Is dit de avond omdat je dan na mogelijk de grootste maaltijd je training doet (avondmaal)?

En moet je wanneer je in de voormiddag of namiddag traint, behalve je PWO, je andere maaltijden ook verschuiven? Wanneer je bijvoorbeeld normaal je grootste maaltijd Om 18:00u neemt? Of is dit niet zo van belang?

Beste is namiddag vind ik, alhoewel je in de vooravond het meeste kracht hebt.
    Voordeel van namiddag, je hebt daarna wat meer tijd voor herstelvoeding/maaltijden en ook eiwitsynthese verhoging kan je blijven doen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zolang je maar tijd hebt om een ubergrote maaltijd na het trainen naar binnen te kunnen werken. De grootste maaltijd van de dag zou imo altijd na de training moeten komen (vooral eiwit + kh). Iets verschuiven binnen je eetpatroon is dan ook wel nodig. Ik heb zelf 1 'standaard' maaltijd voor na het trainen en dat is een grote kom havermout (200-250gr) met melk en dan nog 250-500gr kwark afhankelijk van hoeveel eiwit ik al op heb of nog ga eten.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X