Half Rack met Olympisch platform.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Half Rack met Olympisch platform.

Beste forumleden,

Voor onze atletiekclub ben ik bezig met het inkopen van nieuwe kracht toestellen. Onze wens is om twee volledige half rack sets te kopen, ongeveer zoals op de onderstaande link:

http://eweightplanner.com/img/vendor...tl_c-310pt.jpg

Daarin moet zitten:
    - half rack
    - olympisch platform
    - halterbankje
    - gewichtschijven

Nu heb ik rondgekeken op internet, maar is het lastig om enigszins betaalbare racks te vinden. Ook heb ik geen idee of er veel kwaliteitsverschil in zit.

Wie van jullie heeft er ervaring met het bestellen/aanschaffen van half racks met olympisch platvorm? Voor welke prijzen en van welke kwaliteit? Als club hebben we een aardig budget om het e.e.a. aan te schaffen, maar we willen ons vooral geen bult vallen.

Ik hoor graag van jullie.

Namens AAC alvast bedankt,

Marius

Wellicht zelf platforms maken?
    Halfracks zijn wel te koop bij fitness-seller etc.
    Misschien eens op Strength Shop kijken, hebben een mooie deal met bumperplates dacht ik, leveren ook erg snel.
    Groeten

Comment

Koop solide spullen, liefst uit een voormalige sportschool. Nieuw betaal je er de hoofdprijs voor, maar tweedehands staat er zat te koop. Ik heb zelf m'n spullen destijds in een grote loods in Schiedam gehaald. Goeie prijzen en top kwaliteit. Ze verkochten daar complete sportscholen en losse componenten. Vraag het liefst even rond en koop alsjeblieft geen dingen van fitnessseller e.d. als je het zo veelvuldig gaat gebruiken. Een ander idee is om het zelf in elkaar te laten lassen. Een goed rack stelt op zich niet veel voor.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

die racks van fitness seller zijn prima hoor?
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          die racks van fitness seller zijn prima hoor?
          Voor een zeer actief gebruik lijkt dat mij van niet. Een professioneel rack is veelal massiever en heeft niet overal moertjes en verbindingsstukjes zitten. Hoe meer gefrutsel met moeren en bouten, hoe meer er kapot kan. Koop dan liever gelijk een goede.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik heb niemand er ooit over horen klagen, vandaar.
            Groeten

Comment

Ik ken de AAC niet, maar ik verwacht geen idioot grote aanloop voor zware krachttrainingen, die paar sprinters en springers in NL....? En we zijn geen wereldtop hier dus gemiddelde kwaliteit is prima denk ik.

Ik zou wel kijken naar wat Adon1s aangeeft, of kijken voor gebruikt uit sportcentra of laten lassen. Je kan door een beetje lasbedrijf de mooiste apparatuur laten maken en specifiek voor het doel aangepast.
              Brengt 10 jaar later ook weer een goed bedrag op als het weg gaat.

succes.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb niemand er ooit over horen klagen, vandaar.
                Zolang je er geen 300kg aan hangt kan het. Mijn rack staat bij dat gewicht niet echt meer super stabiel op zijn plek. Fitness seller heeft kwaliteits merken in hun assortiment die aardig wat kunnen hebben. Maar betaal je ook meteen voor. Simpel Powertec/Barbarian rack is vaak goed genoeg.

Comment

Originally posted by AACamsterdam View Post
                  Beste forumleden,

Voor onze atletiekclub ben ik bezig met het inkopen van nieuwe kracht toestellen. Onze wens is om twee volledige half rack sets te kopen, ongeveer zoals op de onderstaande link:

http://eweightplanner.com/img/vendor...tl_c-310pt.jpg

Daarin moet zitten:
                  - half rack
                  - olympisch platform
                  - halterbankje
                  - gewichtschijven

Marius
                  Ik heb een hekel aan die dingen. Gelukkig hebben ze die niet bij mij op de sportschool.

Omdat er zoveel oefeningen op mogelijk zijn, zijn die dingen altijd bezet.

Heb liever alles los.
                  Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Jij hebt een hekel aan half racks met platforms?
                    Groeten

Comment

Jij hebt een hekel aan half racks met platforms?
                      Nee tuurlijk niet. kijk die link. Doe mij maar gewoon een half rack met platform, niet met allerlei toeters en bellen,
                      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                        Nee tuurlijk niet. kijk die link. Doe mij maar gewoon een half rack met platform, niet met allerlei toeters en bellen,
                        weet niet wat je zit te lullen, maar die link is een standaard half rack zonder toeters en bellen. In papendal staan er een stuk of 5 naast elkaar. Zelfs met 30man waren er 2 bijna constant ongebruikt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          weet niet wat je zit te lullen, maar die link is een standaard half rack zonder toeters en bellen. In papendal staan er een stuk of 5 naast elkaar. Zelfs met 30man waren er 2 bijna constant ongebruikt.
                          HIj bedoelt in een gym als er pull up stangen etc aan zitten en dip stangen, dat dan mensen komen die het niet gebruiken voor squats oid.
                          Groeten

Comment

HIj bedoelt in een gym als er pull up stangen etc aan zitten en dip stangen, dat dan mensen komen die het niet gebruiken voor squats oid.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X