kleine ramp !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kleine ramp !

Ik weet niet of ik het in het gepaste forumonderdeel plaats en of het mag van de moderators maar voor ons fotografie team is dit een klein rampje.

We hadden één van jullie BB-collega's gecontacteerd voor te figureren in een fotoshoot vandaag maar blijkbaar stuurt hij zijn kat.

Is er iemand die een uurtje of 2 van zijn vrije tijd vandaag wil opofferen om mee te figureren ?

De shoot gaat door in de boksclub van Daniella Somers in Merksem, dus iemand van Antwerpen zou het gemakkelijkst zijn.

Vermits ik niet meer op het net geraak tot vannavond ben ik te contacteren op 0485.83.24.42

Alvast bedankt !!!

www.phantomphotography.be

Je link werkt niet!
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Phantom Photography Belgium: Beauty and Fashion photography, advertising; jewelry |

ik hoop nu wel. thanks

Comment

Ik denk dat het makkelijk zou zijn, moest je vertellen wat voor fysiek je precies wilt.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Vage shizzle dit, wat was zijn naam dan?
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            Vage shizzle dit, wat was zijn naam dan?

Ja namen willen we horen, welke loser is het?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is de ts niet die grappenmaker uit belgie die laatst ons liep te trollen met allerlei filmpjes over achmed de telefoonterrorist?............'misschien even een ip check doen?
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Idd oki, hebben een tijd geleden trouwens ook zo'n kerel gehad die ongeveer hetzelfde vroeg.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                  Is de ts niet die grappenmaker uit belgie die laatst ons liep te trollen met allerlei filmpjes over achmed de telefoonterrorist?............'misschien even een ip check doen?
                  kan best, die gast had toen ook allerlij dingen over je opgeven om met cosmetica te werken etc...

Comment

Sorry maar ik kon helaas niet op het forum meer komen, om elf uur begon de shoot en er stonden mensen te wachten.
                    En nee ik ben niet de Belg die jullie Achmed de terrorist stuurde (al vind ik hem wel goed :-)
                    Ip check is ok hoor, maar ik denk niet dat, als ik het niet goed meende, mijn telefoonnummer op het forum zou smijten.
                    Ik hoop dat als mijn foto-team ooit nog bodybuilders nodig zou hebben voor een fotoreeks, ik hier op een paar mensen beroep mag doen.
                    thx
                    Daniel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X