4 maanden niet kunnen trainen, comeback maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 maanden niet kunnen trainen, comeback maken

goedenavond heren na 4 maanden niet te hebben getraint, ben ik vandaag weer rustig aan begonnen,, nu is mij de vraag ik bleef altijd een beetje steken kwa gewicht,, wat is de beste manier om weer een beetje op gang te komen en uiteindelijk betere resultaten te boeken groetjes frank

Heb je misschien wat meer gegevens over jezelf? Stats? Heb je een eetschema? Hoe lang trainde je hier voor?

Comment

Stel je zelf eerst voor, en vertel daarna concreet wat je doel is. en wat je voedingsschema is en wat je graag wilt bereiken. en vertel is: waarom ben je die 4 maanden nou gestopt? dat is best lang.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

weeg 68 kilo ben 1.74 lang ik train 3 jaar eerste jaar heb ik wat zitten kutten maar wel sirieus bezig en toen was ik het forst kwa massa ook me beste tijd,
        (was toendertijd ook dakdekker)
        2e jaar was een slecht jaar voor me prive wat tegenslagen gehad slecht gegeten. ook weinig gegroeid,
        half jaar later voedings schema gemaakt,, me er ook aangehouden meer info gezocht op bn,,(meer benen gaan trainen kuiten ect ect, training schema gemaakt 5 dagen in de week gaan trainen) ,, toen was ik aardig op dreef (gewicht was rond de 70 68 kilo) maar bleef haken met de gewichten en apparaten)
        toen halfjaar niet meer gegaan wegens medicijn gebruik ( bijwerkingen moeheid) energie loos) en nu wil ik weer vol aan de bak gaan,,,maar weet niet wat de beste manier is op meer resultaat te boeken< bedankt voor jullie hulp alvast

Comment

Gewoon weer goed eten en zwaar trainen, Wat waren je oude stats( bench squat etc)

en wat zijn ze nu ongeveer?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            Gewoon weer goed eten en zwaar trainen, Wat waren je oude stats( bench squat etc)

en wat zijn ze nu ongeveer?
            ik zal heel eerlijk zijn nooit het uiterst gewicht geprobeerd bij geen van alle ,, bench 50 kg 3 reps na 2 setjes achter de rug te hebben van 40 en 30 de rest alleen maar op reprange, deadlift 3 setjes van 35, squad zou ik niet meer durven zeggen, was ik net mee aan de gang, en buiten het eten om gewoon rustig opbouwen en niet meteen voluitgaan, of meteen gaan beginnen met reprange en setjes maken, en niet alles 1 setje opbouwend iedere week met een paar kilo ?

Comment

Zou voor de zekerheid paar weekjes fullbody gaan. De boel weer ff laten wennen...

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                Zou voor de zekerheid paar weekjes fullbody gaan. De boel weer ff laten wennen...
                zat ik ook aan te denken,, ik las hier ooit is iemand die verkeerd was gestart en een jaar bezig was en maar niet groeide of iets in die richting,,hier zit ik niet op te wachten,,moet nog aardig wat leren,, graag jullie ervaringen,, hoop er door jullie hulp wat wijzer te woorden!

Comment

Originally posted by 4motionv6 View Post
                  zat ik ook aan te denken,, ik las hier ooit is iemand die verkeerd was gestart en een jaar bezig was en maar niet groeide of iets in die richting,,hier zit ik niet op te wachten,,moet nog aardig wat leren,, graag jullie ervaringen,, hoop er door jullie hulp wat wijzer te woorden!
                  niemand die mij verder kan helpen??

Comment

wat wil je weten?:P

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                      wat wil je weten?:P
                      hahaha, nou of ik eerst heel licht moet gaan trainen , fullbody ben ik nou mee bezig 1x in de week,, alleen als ik weer voel dat ik de draad weer ken oppaken meteen weer volgas aan de zware gewichten, of rustig aan met licht en iedere week weer opbouwen,, niet dat ik een foute start maak en weer opnieuw kan beginnen

Comment

Niet druk ommaken, gewoon vanaf nu beginnen met goed hard te liften. Het gaat er niet om hoe je begint, het gaat erom hoe je bezig bent. Dus post je trainingschema en je voedingschema.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                          Niet druk ommaken, gewoon vanaf nu beginnen met goed hard te liften. Het gaat er niet om hoe je begint, het gaat erom hoe je bezig bent. Dus post je trainingschema en je voedingschema.
                          thnx man binnekort me trainingschema en voedings schema plaatsen, ik kan weer een tijdje voort

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X