goedenavond heren na 4 maanden niet te hebben getraint, ben ik vandaag weer rustig aan begonnen,, nu is mij de vraag ik bleef altijd een beetje steken kwa gewicht,, wat is de beste manier om weer een beetje op gang te komen en uiteindelijk betere resultaten te boeken groetjes frank
4 maanden niet kunnen trainen, comeback maken
Collapse
X
-
weeg 68 kilo ben 1.74 lang ik train 3 jaar eerste jaar heb ik wat zitten kutten maar wel sirieus bezig en toen was ik het forst kwa massa ook me beste tijd,
(was toendertijd ook dakdekker)
2e jaar was een slecht jaar voor me prive wat tegenslagen gehad slecht gegeten. ook weinig gegroeid,
half jaar later voedings schema gemaakt,, me er ook aangehouden meer info gezocht op bn,,(meer benen gaan trainen kuiten ect ect, training schema gemaakt 5 dagen in de week gaan trainen) ,, toen was ik aardig op dreef (gewicht was rond de 70 68 kilo) maar bleef haken met de gewichten en apparaten)
toen halfjaar niet meer gegaan wegens medicijn gebruik ( bijwerkingen moeheid) energie loos) en nu wil ik weer vol aan de bak gaan,,,maar weet niet wat de beste manier is op meer resultaat te boeken< bedankt voor jullie hulp alvast
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostGewoon weer goed eten en zwaar trainen, Wat waren je oude stats( bench squat etc)
en wat zijn ze nu ongeveer?
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostZou voor de zekerheid paar weekjes fullbody gaan. De boel weer ff laten wennen...
Comment
-
Originally posted by 4motionv6 View Postzat ik ook aan te denken,, ik las hier ooit is iemand die verkeerd was gestart en een jaar bezig was en maar niet groeide of iets in die richting,,hier zit ik niet op te wachten,,moet nog aardig wat leren,, graag jullie ervaringen,, hoop er door jullie hulp wat wijzer te woorden!
Comment
-
Originally posted by Bigger faster stronger View Postwat wil je weten?:P
Comment
-
Originally posted by Silk View PostNiet druk ommaken, gewoon vanaf nu beginnen met goed hard te liften. Het gaat er niet om hoe je begint, het gaat erom hoe je bezig bent. Dus post je trainingschema en je voedingschema.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-