splitsen van training.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• splitsen van training.

hallo allemaal,

ik doe thuis 4x per week aan krachttraining.
    omdat ik nogal veel tijd heb en veel thuis ben kan ik de oefeningen van mijn fullbody schema over de dag verdelen. gister deed ik bijvoorbeeld de eerste 7 oefeningen om 11:00 uur en de laatste 7 om 16:00 uur.
    maakt dit uit?

of heeft dit bepaalde voordelen of nadelen ten opzichte van optimale groei van je spieren.

alvast bedankt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Been heeft daar ooit een topic over gemaakt volgens mij.
    Ik kan me vergissen maar ik probeer hem wel even te zoeken.

Weet ook niet meer wat daar de uitkomst van was.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Als je energie teveel hebt.......en dan 4x per week fullbody....het ligt verder aan je doelen en de intensiteit of het kwaad kan en/of voordelen of nadelen geeft.

Voor mijn doelen plus de intensiteit van mijn trainingen zou het alleen maar nadelen geven.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...g-trainen.html

Daar issie.
        Lees dat maar eens door.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Als je energie teveel hebt.......en dan 4x per week fullbody....het ligt verder aan je doelen en de intensiteit of het kwaad kan en/of voordelen of nadelen geeft.

Voor mijn doelen plus de intensiteit van mijn trainingen zou het alleen maar nadelen geven.
          ik moet aankomen ben veels te licht,
          mijn doel is dus om zoveel mogelijk in spiermassa aan te komen en zo min mogelijk in vet.

ik weet verder niet hoe intensief het is wel loop ik ook zo´n 50km per week hard, en doe dus 4x per week KT als ik alle oefeningen achter elkaar doe ben ik 1 uur en 10 minuten bezig.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Train dan gewoon 1 keer

Comment

mooi, train dan gewoon 1x als je toch na 1 uur en 10 minuten klaar bent. Waarom zou je dan op de helft stoppen?
              Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X