Ziek Geworden en nu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziek Geworden en nu?

Hey Allemaal ik zit met een probleem.. (in mijn ogen dan)

ik train nu 3jaar en ben 1.85 en woog 81 kilo

kheb tijdje geleden tren enathaat gehad en wintrol tabs,,

ik ben er enorm op voor uit geschoten kwa massa en kracht..

bankdrukken 140kg en squad 180kg enz..
    en massa schoot naar 90kilo heen.. ik vond dat best wat voor deze kuur..
    iedereen zei ook dat ik er opknalde..

maar nu is het probleem.. ik was er klaar mee.. en 3weken na kuur gedaan voor alle zeker heid.. ben ik 1 ding vergeten ze hebben me nog gewaarschuwd..
    (Goed op me vitamines teletten)
    en ben ik vergeten.. dus lig ik nu al 5dagen op bed.. met beginnende longonsteking.
    eigenschult ik weet het..
    maar probleem is.. ik kan amper eten.. ik neem wel de eiwit shakes en glutamine..
    maar ik val af.. straks kan ik weer op nieuw beginnen.
    ik was net zo lekker bezig snappen jullie..
    ja weekje rust wel goed naaar paar weken erg hard trainen..
    maar niet weinig eten en afvallen.. niet smaakt me...

jongens kunnen jullie me helpen.. tips ofzo

wat ik moet eten of wat doen.. om gewicht vast tehouden.. of snel terug tepakken..

alvast bedankt mensen!!

(kweet niet of deze bij de goede topic staat)

Dit is natuurlijk wel de slechtste combinatie die je kan treffen om uit een kuur te komen. Je mag blij zijn als je iets over houd van je kuur. Je lichaam is nu immers in een periode verkeerd waar je eigen aanmaak nog niet op gang is en je niet kan trainen en sowieso het lichaam niet genoeg kan voeden als je geen hap door je strot krijgt.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Antibiotica 'kuurtje' halen?

Goede eerste post trouwens..
      There are no shortcuts to any place worth going
      178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

daar ben ik nu mee bezig ik knap al wat op.. alleen me smaak is niet zo.. wat zou ik beste kunnen eten enz.. wat goed vult en goed voor me spieren is..

ik wil weer trainen pfff word gek van dat thuis zitten.. ik kijk elke dag een andere dvd of paar x op de dag de zelfde van jay cutler hahah

bb is my live

Comment

Originally posted by timmytex View Post
          daar ben ik nu mee bezig ik knap al wat op.. alleen me smaak is niet zo.. wat zou ik beste kunnen eten enz.. wat goed vult en goed voor me spieren is..

ik wil weer trainen pfff word gek van dat thuis zitten.. ik kijk elke dag een andere dvd of paar x op de dag de zelfde van jay cutler hahah

bb is my live
          ik zou toch proberen te eten als ik jou was veel kipfilet als je dat niet door je strot krijgt. veel shakes neme als dat wel werkt?

Comment

Ja weerstand is naar de klote omdat je zo hard getraind hebt, zoals iedereen zegt probeer goed kip/kwark te eten!
            Een dag niet getraind...

Comment

kip zit vol met anti-biotica, is dat wel verstandig na een kuur?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X