Cé zijn algemeen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cé zijn algemeen topic

Hey,

Ik heb dit topic aangemaakt waar ik al mijn vragen kwijt kan over ‘alles’ zeg maar.
    ‘Alles’ houdt in:
    -vragen over trainingschema(‘s)
    -voedingschema
    -etc

Ik vindt het wat zonde dat ik telkens een nieuw topic moet aanmaken voor een nieuwe vraag die
    Bijvoorbeeld niet in lijn staat met de eerst gestelde vraag. Zo vind ik het ook makkelijk voor mezelf dat ik maar één topic in de gaten moet houden en niet telkens de zoek functie moet gebruiken om men
    eigen topics te vinden.

Momenteel beschik ik over een goed trainingschema (dankzij jullie ,waarvoor dank) waar ik het maximum uit mezelf kan halen en ook de resultaten zijn zichtbaar.
    Ook dankzij de verandering van reps van 10,8,6,6 naar 3X8 + 1X12. Ik deed telkens met een lager gewicht, zonder te weten dat dit volledig verkeerd is… Dankzij ‘Nibor’ beschik nu over goede sets!!
    Het trainingschema vindt je in de bijlage.

Dan komt het voedingschema.. Hier heb ik al veel tijd ingestoken, maar echt een voedingschema in elkaar geflanst heb ik jammer genoeg nog niet kunnen doen (tijdsgebrek).
    Ik zal even zeggen wat ik voorlopig eet tot ik een uitgewerkt voedingschema voor handen heb. Nu let ik ook al wat op men voeding, waar ik mee wil zeggen dat men voeding dat ik nu eet al 10X beter is wat ik voordien at.
    Wat ik nu dagelijks eet:

4U30:
    Kopje koffie
    3boterhammen met honing (op de boterhammen dun laagje margarine)
    8u00:
    2 boterhammen met kippewit
    10u00:
    2 boterhammen met kippewit
    12u00:
    100gram zalm met 1 ei + 100gram pasta
    Of
    100gram kip + rijst (hoeveelheid weet ik niet)

14.00:
    2 boterhammen met kalfsvlees
    16.00:
    Banaan
    TRAINING

18.00:
    -wat de pot schaft. Jammer genoeg kan ik deze maaltijd niet plannen, want ik moeilijk verwachten dat heel het gezin zich schikt naar mij..

21u00
    Handvol nootjes

21U30:
    slapen

Zo dit is wat ik tijdens de week eet, je hoeft het me niet te vertellen dat dit niet super is!! Ik weet het maar het is als tussensprong tot een goed eetschema.
    Toch ben ik al 2 kilo afgevallen sinds ik dit eetpatroon aanneem + ik kan zwaarder trainen!
    Het enige wat ik van dit schema zou overnemen zijn de middagmaaltijden, en de boterhammen met kippewit maar ik zoek nog goeie voeding natuurlijk + iets energiek dat ik voor het trainen kan nemen om af te wisselen met een banaan.
    Volgens de voedingscalculator zou ik rond de 3OOOkcal moeten zitten maar ik zit wrs onder… Om men voedingschema af te maken wacht ik op een eiwit van bodylab die ik besteld heb (vorige week) maar nog altijd niet is toegekomen.. Ik woon dan wel in Belgie en heb het met overboeking gedaan, toch had ik graag al het eiwit ontvangen..

Ook heb ik het supplement ‘super amino 4800’, zoals de naam het zegt zijn dit dus aminozuren. Ik weet nu niet of ik dit in combinatie kan gebruiken met mijn bestelde eiwit (whey pro – bodylab)?

Mijn stats zijn momenteel:
    Lengte: 178 cm
    Gewicht: 70.4 KG
    Vet: rond de 18
    Ik zal eens kijken voor goeie foto’s van mezelf waarop men rug, buik, borst,benen goed te zien zijn.

Doel: in juli zou ik graag 76kg wegen met een vetgehalte van 12%. Ik ben geen expert maar dit lijkt mij wel mogelijk met mijn motivatie.
    Ultieme doel: Goed gespierd zijn, maar niet in overdreven mate, bekijk de foto en je hebt een idee van wat ik bedoel.

Als jullie enige vorm van vragen en tips hebben, schiet maar af dan!!
    Attached Files
    Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

6 kilo aankomen en 6% vet kwijtraken is denk ik lastiger als dat jij denkt, maar evengoed veel succes.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
      6 kilo aankomen en 6% vet kwijtraken is denk ik lastiger als dat jij denkt, maar evengoed veel succes.
      Ik train 5 dagen in een week, dus ik hoop dat het me lukt Merci!
      Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

al train je er 7.

Comment

wat probeer je me nu te zeggen? Dat het onmogelijk is?

Comment

nee is niet onmogelijk ,maar jij zegt ik train 5 dagen per week. Alsof dat een soort extra boost geeft.

Comment

Neeh ik zei dat gewoon ter info, omdat ik nog maar net men topic gepost had en er al antwoord op kreeg, waardoor ik dacht dat die persoon niet eens weet hoeveel ik dagen ik in een week train.

Comment

half vijf opstaan respect daarvoor. succes met je doel

Comment

Nja wat eiwitten voor het slapen zou wel al een verschil maken en sochtends honing op je brood?

Comment

Honing is niks mee.

Comment

die honing is ter vervanging van maredsous smeerkaas, dus ik denk dat het wel enige verbetering is xD

Enja ik zoek ook nog iets 'deftig' om smorgens te eten, want ik heb voor 8uur al terug honger.

In die nootjes zitten eiwitten nochtans (stond toch op verpakking), maar ik zal nog rond 20.00 iets eten met eiwitten dan

Comment

Vandaag weest gaan trainen neb ne er kapot van van!

Heb rug, biceps + triceps gedaan. Bij alle oefeningen gewicht bijgesmeten, vooral biceps was knallen! Na men training heb ik 15min gewacht in men auto om te rijden want ik zag overal zwarte plekken.. Ben zéér tevreden over men training!

Als jullie effe de tijd willen nemen om op bovenstaande post een antwoord te geven _o°

Comment

lekker getraind dus..

misschien banaan in de ochtend erbij...

Comment

Originally posted by cetn View Post
                            Vandaag weest gaan trainen neb ne er kapot van van!

Heb rug, biceps + triceps gedaan. Bij alle oefeningen gewicht bijgesmeten, vooral biceps was knallen! Na men training heb ik 15min gewacht in men auto om te rijden want ik zag overal zwarte plekken.. _o°
                            Beetje teveel druk op je hoofd denk
                            had je te weinig gegeten of water gedronken voor je training?

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                              Beetje teveel druk op je hoofd denk
                              had je te weinig gegeten of water gedronken voor je training?
                              denk wat te weinig gegeten, normaal eet ik een banaan voor men training maar deze was ik het vergeten. Ik drink minstens 2liter water in een dag dus dat zal het wel niet zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X