Opname Ertensoep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opname Ertensoep

eey, mijn vraag is aan jullie: Hoe snel word de ertensoep opgenomen. Het is toch zo hoe hoger de Gi des te sneller hij word opgenomen. Dus dan zou ik het een uur voor workout kunnen nemen of als complete maaltijd na training?

Gi: 22
    Mvg talal

Wat is de glycemische index? | Voedingscentrum, eerlijk over eten

Hoe hoger de GI, hoe sneller het KH wordt verteerd.

Edit: Hoewel erwtensoep mij niet echt iets lijkt om rond de training te eten.
    Last edited by Wasofski; 09-03-2011, 17:31.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Why not dan: hoge kh gehalte. Neem je een shaky erbij. Perfect eiwitsynthese en kh.

Correct,

Comment

Rond je training is de glucose synthese groter wat wil zeggen dat je makkelijker KH kan opslaan als energie dan als vet. Dus zie het nut niet om trage KH rond je training te eten. (niet dat je dit zei)

Uur na de training kan je best complete maaltijd nemen met langzame KH. Erwtensoep bevat maar 7gr KH per 100g. Het is maar hoeveel je ervan binnen kunt krijgen en hoeveel KH je krijgt verwerkt zonder vet te worden.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

7 wtff??? Sorry op mijn pak staat 70 kh per 100 gram. Dat vet word niet zo snel opgeslagen alleen als je er niks mee doet.

Het word toch gewoon allemaal opgeslagen en uit eindelijk tijdens je training gebruikt als energie

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Dus zie het nut niet om trage KH rond je training te eten. (niet dat je dit zei)
            Sorry? Waar slaat dit nou weer op?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              7 wtff??? Sorry op mijn pak staat 70 kh per 100 gram. Dat vet word niet zo snel opgeslagen alleen als je er niks mee doet.

Het word toch gewoon allemaal opgeslagen en uit eindelijk tijdens je training gebruikt als energie
              70? ik keek op voedingswaardetabel.nl, aangezien het vooral uit water bestaat zou het mij verbazen dat het 70gr/100gr is.

Originally posted by Viranelly View Post
              Sorry? Waar slaat dit nou weer op?
              Sorry? zeg niet dat het slecht is en bedoelde eerder trage ipv snelle...
              Last edited by Wasofski; 09-03-2011, 17:59.

Comment

Een maaltijd bestaande uit voornamelijk snelle koolhydraten wil je iig niet hebben voor je aan een lange training begint.

Comment

man denk na voordat je iets zegt. Ertwensoep bevat ongeveer 80kcal per 100ml en 7-10 carbs klopt anders zou je enkel al alleen aan carbs 280 kcal hebben + vetten en eiwitten zou een klein bord al tegen 1000kcals aan zitten.

7-10 g carbs klopt

Comment

Ik zie het doel ook niet echt.

Daarbij:
                    Als mijn moeder erwtensoep maakt, die overigens overheerlijk is, heb ik daar zeker 2-3 uur ruzie mee. Dus of het nou echt iets bijdraagd, behalve je broek vol/de spiegel onder de meuk als je godweethoeveel kilo's staat te trekken met een halterriem om je pens, ik betwijfel het.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Maak je nou niet druk om iets kleins joh!
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                        man denk na voordat je iets zegt. Ertwensoep bevat ongeveer 80kcal per 100ml en 7-10 carbs klopt anders zou je enkel al alleen aan carbs 280 kcal hebben + vetten en eiwitten zou een klein bord al tegen 1000kcals aan zitten.

7-10 g carbs klopt

HAK Spliterwten

Denk na???? antwoord gewoon normaal. Ik lieg niet hoor. En dit is niet iets kleins het is gewoon om te weten.

Comment

HAK Spliterwten

Denk na???? antwoord gewoon normaal. Ik lieg niet hoor. En dit is niet iets kleins het is gewoon om te weten.

Hier speciaal voor jou.

Voedingswaarde erwtensoep per 100 gram of portie.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ja heel er bedankt , maar het gaat toch echt om de voedingswaarde die op het pak staan.

Zilvervliesrijst op deze site:

Voedingswaarde rijst, zilvervlies per 100 gram of portie.

75 kh en op mijn pak van de c1000: ongeveer 27.

Dus explain pls...

Comment

Aantal calorieën Zilvervliesrijst, lekker snel klaar (C1000) per 100 gr.

FF ter bevestiging.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X