Moe...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe...

Hebben jullie ook weleens dat jullie gewoon te moe zijn voor een training?
    En hebben jullie achteraf ook spijt gehad van dit?

Gwoon even een nieuwsgierigheid dat ik niet de enige ben.

IK heb vandaag niet getraint want ja ik was idd te moe... mss komt het omdat ik een verbeterde trainingschema heb?

Maarja, post maar dingen waarvan jij egt stront moe word en dat je de motivatie effe laat zakken

PS: kan ik mn naam ook veranderen? ik vind mn naam wat LOMP...

yeppp regelmatig.. maar soms neem ik caffeine en soms pep ik mezelf gewoon heel erg op. Ik kijk dan naar een filmpje en begin gewoon te schreeuwennn

Comment

Ja lijkt me logische dat hebben we allemaal wel is.
      Face your demons...........

Comment

Ik heb eigenlijk nooit dat ik niet train omdat ik moe ben, wel als ik een keer echt geen tijd heb. Of ik moet aan het eind van m'n schema zitten en een stapje terug doen, dan skip ik sneller een training als ik geen zin heb, maar dat hangt niet echt van moe zijn af. Ik weet ook niet precies hoe je het bedoelt, je hoort weleens mensen praten die zijn ongeveer iedereen week 2 a 3 dagen 'moe', dan wordt het leven erg zwaar lijkt mij
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

600 mg caffeine erin en knallen
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dat heeft iedereen weleens.Er geen punt van maken.
            Ik dacht trouwens dat alleen vrouwen zich daar na afloop schuldig over voelden. Maar hoe meer ik hier lees over jullie ervaringen, hoe meer ik erachter kom dat mannen zich ook schuldig of rot kunnen voelen over gemiste trainingen.
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ja klopt dan word het leven wat pittiger ja, nee met moe bedoel ik van die dagen dat je normaal niet moe bent, maar juist op deze dag wel. omdat je iets anders dan anders hebt gedaan.

maarja knap van je dat je dan door zet. enzoals hier al werd vermeld, koffie doet wonderen (A)

Comment

Ik ben nooit te moe om te trainen. Ik wil nog wel eens een training overslaan omdat ik het druk heb met mijn werk, maar normaal gesproken ben ik nooit te moe om te trainen.

Ik krijg altijd het commentaar van mijn klanten.....je hebt op je werk toch al zwaar getild?
                Klopt maar trainen is ontspannen, je verstand op 0 en aan de ijzers hangen.

Even een uur helemaal los gaan, als ik dan klaar ben, ja dan ben ik moe.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Yup, een half jaar precies je schema volgen, lijkt me ook onmogelijk

Comment

Af en toe voel ik me weleens suf voor een training

dan pep ik mezelf mentaal op waarna ik met een goede warming up gewoon voluit kan trainen

Comment

ik heb het ook vaak hoor. zoals school. maar als ik denk aan deze ene doel. dat ik regelmatig naar de sportschool zal blijven gaan. en dat de rest gewoon goed komt. gewoon er niet over nadenken, en de sportschool instappen! =DD
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

jaah tuurlijk jongee gewoon die knop omzetten en toch gaan!
                        Meestal als ik in de gym ben heb geen vermoeidheid meer.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                          jaah tuurlijk jongee gewoon die knop omzetten en toch gaan!
                          Meestal als ik in de gym ben heb geen vermoeidheid meer.
                          Idd.

En anders gaat het een keer een beetje matig, is ook geen ramp lijkt me zo.

Comment

had het vanmiddag nog. dus heb shake genomen ben om half 3 op de bank gaan liggen. half uurtje geslapen en half 4 keihard geknald in de gym

Comment

Ik had het vandaag.. maar toen keek ik dit filmpje:
                              YouTube - Still Pumping

Ik realiseerde dat mijn lichaam uitgeput was.. maar niet de "mind". En toen BAMMM Ik liep naar beneden gaf 1 schreeuw waardoor mn ma me bijna een klap gaf omdat ze schrok.

Er kwam iets tussen waardoor ik pas om 10 uur in de sportschool was(sportschool gaat half 11 dicht). Dus maar dropsets gedaan.. ik ben KAPOETTT!!!!

Ik ben wel tot kwart voor 11 door gegaan.. jaa ze stuurde me neit weg dus wrm stoppen ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X