Stats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stats

Beste Bodynetters,

Hopelijk zit ik hier goed anders hoor ik het wel
    Ik was gister naar de fysio geweest omdat mijn onderrug vastzit... toen ik een paar mooie oefeningen meekreeg nadat hij even gecheckt had vroeg ik ook meteen of hij mij even zou willen wegen met zon hightech apparaat (weet niet hoe goed hij is) die kijkt hoeveel je weegt, hoeveel vetpercentage je hebt en hoeveel % spiermassa je hebt. Hier de stats:

Leeftijd: 22
    Lengte: 1,80 cm
    Gewicht: 81.7 kilo
    Vetpercentage 17%
    Spiermassa: 41.4 %

Ik vergeleek dit even met ongeveer 8 maanden terug en toen waren mijn stats:

Leeftijd: 21
    Lengte: 1,80 cm
    Gewicht: 75 kilo
    Vetpercentage: 12%
    Spiermassa: 44,4%

Nu vraag ik mij natuurlijk af of dit nu echter slechter is geworden of dat er lichtjes een verbetering is want ik vroeg dit aan een begeleider en hij zei dat het niet slechter is geworden maar ik betwijfel dit.
    Hopelijk heb ik genoeg informatie gegeven over mijn vraag en hopelijk kan iemand mij helpen

Graag 2 x dezelfde meting gebruiken en geen andere weegschalen.
    Dit is heel onnauwkeurig vergelijkingsmateriaal.

Comment

500gram spiermassa er bij in 8 maanden vs 4,8 kilo vet extra...........ik kan dat niet echt een verbetering noemen, sorry.

Hoe heb je dat gedaan dan? En eigenlijk.....waarom dan?
      Je bent beginner neem ik aan? Dan had je meer spiermassa moeten gainen dan 500gram en minder vet dan 4,8 kilo.
      En of die metingen nou wel helemaal kloppen..........ik zit hier met een verschil van 5,3 kilo vs meting verschil in gewicht van 6,7 kilo.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Beetje vreemde verhoudingen.
        Ik zou die weegschaal niet echt geloven.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Het waren allebei dezelfde weegschalen voor zover ik weet maar wel bij 2 verschillende sportscholen, dit komt omdat ik sinds kort bij een andere sportschool loop... en ja ik denk dus ook dat het niet echt klopt die verhoudingen en dat het ook niet echt nauwkeurig is gedaan

Comment

nouja je weet ongeveer wel of je vorig jaar er droger bij stond dan nu tog ?
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
              nouja je weet ongeveer wel of je vorig jaar er droger bij stond dan nu tog ?
              Ja dat cker, ik ben wel ''vetter'' geworden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X